Dunkel

ANIME HOUSE 2

RDCworld1
Abonnieren
Aufrufe 2 556 893
99% 146 727 753

This Video is sponsored by Express VPN
Go to expressvpn.com/rdcworld to take back your Internet privacy TODAY and find out how you can get 3 months free. !
The Second Installment to the popular series Anime House! Where Anime Characters all live together under one roof! Make Sure You leave a Like And A Comment After Watching This
Shirts Link!: www.RDCWorld1.com/shop
Gaming Channel: de-vid.com/video/video-CXd2GqIKs60.html
Twitch Channel: www.twitch.tv/rdcgaming
House of Highlights Video: de-vid.com/video/video-QKgyuAEhBok.html

All OF RDCWorld Social Media:
@SupremeDreams_1
@RDCWorld1
@Cleanuniform
@Ive_Ben_Jamin
@Dylanpatel4
@23_IS_Leland
@L0veandpeac3
@Playthatjohn

Unterhaltung

Am

 

9 Apr 2019

Anime House 2Anime HouseRDCWorld1ComedyAnimeDragonballzNarutoRDCWorldSupremeDreamsMangaMy hero academiaSamurai ChamplooBleachAnime videos

Teilen:

Link:

Video herunterladen:

Link wird geladen...

Hinzufügen:

Meine Playlist
Später ansehen
KOMMENTARE 17 412
Ko Decoy
Ko Decoy Vor 4 Stunden
Why Desmond always the angry nigga😂
Pursuit of Gainz
Pursuit of Gainz Vor 8 Stunden
This gets even better the second time you watch it I swear!!!
Mio Kuroki
Mio Kuroki Vor 9 Stunden
Wow, awesome Sailor Moon Crystal poster at 02:30
Crazybafoon606
Crazybafoon606 Vor 10 Stunden
I like the castle crashes music at the end
Nicholas Jordan
Nicholas Jordan Vor 14 Stunden
You think my dads a dead beat? Had my ass rolling
bizor22
bizor22 Vor 17 Stunden
They need to have anime house 3 for real with doflamingo, stain, madara, freiza cell that would be cold Like so they can see
Jay Drawings
Jay Drawings Vor 18 Stunden
I want saiki kusuo
Elegant Monstrous
Elegant Monstrous Vor 20 Stunden
Saitama ain't even bald there c'mon man
Khaphung Jingdam
Khaphung Jingdam Vor 20 Stunden
We would love this as series 💥
ChannChann02 Deox
ChannChann02 Deox Vor 22 Stunden
I fucking love pain🤣🤣
Jay Edits
Jay Edits Vor 22 Stunden
bro they need saiki k in this house
Choke point
Choke point Vor Tag
Please add hiro and 002
Jonathan Ray
Jonathan Ray Vor Tag
Is JoJo coming to the house next?
Marax
Marax Vor Tag
Well done guys, I really enjoyed it :D
William Joseph
This dont make sense becsuse ichigo is a soul reaper and non of them are spirit beings so how can they see him?
VIRGINSINCEEMBRIO
2:05 when my mom laughs at me when i got a F
Retriyo
Retriyo Vor Tag
One Punch Man entrance killed me. Everyone knows Light's gonna be iffy about that letter.
Anubys
Anubys Vor Tag
the way they did asta was so funny and true
Jalen Brown
Jalen Brown Vor Tag
I don’t even watch anime and this is the funniest shi ever😂😂
W E E B
W E E B Vor Tag
Kinda wanted to see killua and gon kill everyone lmao
Dez
Dez Vor Tag
Dang a cliffhanger! 😂😂
Avery Wilson-Hannah
If goku and One punch man fought Saitama would kill him
Jake Lawson
Jake Lawson Vor Tag
This ain't yugi this yami
Tiara is Savage
Hisoka is weird as always.....😭 😂😂😂 *"Hisoka is always on that pedophile shit"*
solochim
solochim Vor Tag
Everyone: *tryna fight Goku* Spike: *tryna fight the narrator*
Kingboss7629 {YT}
2:30 me when I lose at clash Royale
Army Forever
Army Forever Vor 2 Tage
Me: * sees hisoka* yes! Hunter x Hunter in here! Also me : * sees Gon * Oh! Gon’s there too! Also me: * sees killua * OMG! Killua’s here too
Army Forever
Army Forever Vor Tag
@Cabal that's why i was surprised to see them here
Cabal
Cabal Vor Tag
In the first part Light writes Killua's name in the death note , don't know if you saw that one
Lil demonboi rawr
I wanna see a part 3
Noblesse Obligee
Noblesse Obligee Vor 2 Tage
When the video ends, the world will know pain
Altonyo Engram
Altonyo Engram Vor 2 Tage
Orochimaru died three times nigga out here respawning with phoenix down 😂😂😂
X3R0
X3R0 Vor 2 Tage
Did anyone notice the Colossal Titan hiding in the doorway?
Dain Skraul
Dain Skraul Vor 2 Tage
8:46 ma nigga with the castle crushers music
Rebecca Ramos
Rebecca Ramos Vor 2 Tage
I think my friends and I rewatch both parts like a thousand times and it keeps getting funnier and funnier ! Y’all def need to make this a series 🔥🔥🔥
MOSHI XXD
MOSHI XXD Vor 2 Tage
Make more..🤣🤣🤣make more🤣🤣
Xperyt TheBest
Xperyt TheBest Vor 2 Tage
Make a 3
Carnage
Carnage Vor 2 Tage
yall gotta flat iron those wigs bruh😂😂😂
Mr. Oof
Mr. Oof Vor 2 Tage
Can we get a Kaneki up in the anime house?
Dapur Mama Gang Panda
If you dont continue this, I'll put your name in death note!
ThatAnnoyingGenji
You should include Guts in anime house part 3
Thegrand Mo
Thegrand Mo Vor 2 Tage
You may be the Prince of all Saiyans, but I'm a Pharaoh...I am deceased.
Val Maíz OwO
Val Maíz OwO Vor 2 Tage
They should really put Todoroki from Boku no Hero Academia and Kirito from Sword Art Online in there
J. Michael Carmona
Jesus Christ this is so ridiculous. 🤣
Emma Heart
Emma Heart Vor 2 Tage
Add Gintoki please!
2k17.mk7
2k17.mk7 Vor 2 Tage
Y'all should introduce Alita lol
Dixie Normis
Dixie Normis Vor 3 Tage
We need a separate anime house video for the villains. Definitely the best part and it ends just 2 mins in lol
Zioliz
Zioliz Vor 3 Tage
Lowkey Saitama would lose to Naruto in my opinion
Albert Chyn
Albert Chyn Vor 3 Tage
So awesome. Thanks for the video!
Your friend neighborhood nerd
Y’all should add Sword Art Online and Black Butler to the Anime House
Ayo_Marv
Ayo_Marv Vor 3 Tage
Yo where is Anime House 3 bruh?? I gotta see what my nigga Light is up to!!!
Senni Valavan
Senni Valavan Vor 3 Tage
Wait ? Did I actually go serious when he found L's name?
Nächstes Video
$4 Burrito Vs. $32 Burrito
14:31
WE MOVE INTO A HOUSE! Ep. 206
16:40
14 Fun DIY Pranks / Prank Wars!
12:13