Dunkel

Burak King & Rozz Kalliope - EYVALLAH

Burak King
Abonnieren
Aufrufe 10 196 526
96% 98 681 3 284

Burak King ve Rozz Kalliope'nin, ILS Vision Music etiketiyle yayınlanan "Eyvallah" isimli tekli çalışması DE-vid ve tüm dijital platformlarda sizinle!
Söz & Müzik : Burak King
Düzenleme : Denizkan Boz
Mix & Mastering : Buğra Kunt
Yaylılar : Rhapsody Strings
Trombon : Burak Dursun
Sözler :
Yanıyo arada bi
Yarayıda sarar gibi
Derin bi yara gibi diyemedim eyvallah
Diyemedim eyvallah 2x
Dön dur dubara gibi
Meşgul numara gibi
Herkese ettim bi ona edemedim eyvallah
Edemedim eyvallah 2x
İki gönül arasına
N’oldu canım sana
Takıldım yolda biraz, geçmişin anısına
Yanınca ara sıra
Varıpta kapısına
Yapışıp yakasına
Diyemedim eyvallah..
Eyvallah buda benden olsun (benden)
Sağım solum yama ama olsun
Aradım dara düşünce yoksun
Bi sol yanım eksik baba doldur (doldur)
Nakarat :
Buralar yanıyo da gel
Bırak aramıza gel
Gözümün karasına gel
Yolun yarısına gel
2x
#burakking #rozzkalliope #eyvallah
© 2020 ILS Vision Music
℗ 2020 ILS Vision Music

Musik

Am

 

26 Jun 2020

Teilen:

Link:

Video herunterladen:

Link wird geladen...

Hinzufügen:

Meine Playlist
Später ansehen
KOMMENTARE 100
Gulcın Pulat
Gulcın Pulat Vor 47 Minuten
Çok güzel olmuş
Gulcın Pulat
Gulcın Pulat Vor 46 Minuten
Biz
Ersin Ceylan
Ersin Ceylan Vor Stunde
0a
Samet Ağdaş
Samet Ağdaş Vor 2 Stunden
Adammmm
Ahmet Yıldız
Ahmet Yıldız Vor 9 Stunden
Arkadaslar bekliyorum sayfama
Reyhan Yıldız
Reyhan Yıldız Vor 10 Stunden
Öyle güzel olmuş ki bitmesini istemiyorum 😍 Denizli'nin güzelliği Pamukkalede olunca tabi ayrı güzel olmuş✨✨
MrRapshit
MrRapshit Vor 12 Stunden
sizlerden rica etsem sayfamda yeni parca cikti {Pardon} onu dinleyin lütfen destek olurmusunuz tsk herkese #Sinyakyok#Hakver
Adayalcin5 & GokhanBanabak Twitch Videos , clip
Bu videoyi 144p'ye alıp araba burak king'e bakın Ekin Kollama oluyor. Mükemmel keşif.
FATİH ARI
FATİH ARI Vor 17 Stunden
Gözlerim seni ararken yoksun 🎶🎶🎶
Birkan Uğur SARI
Birkan Uğur SARI Vor 21 Stunde
Hocam bu nasıl bir şarkıdır ya Allah için, günde min 5 defa dinlemezsem kendime gelemiyorum.. :))
özgür enes çambel
özgür enes çambel Vor 21 Stunde
burak king kilo ver loo
Birol Çakır
Birol Çakır Vor 23 Stunden
Parti kur Oy verelim Reyis !!
YUNUS EMRE İNCİ
BURAK KİNG ABİ EYVALLAH
Süleyman Karakaş
0:36 0:52 buradan çıkamıyorum
Ecenaz Yıldız
2021 de LGS ye giricem şimdiden girecek kişilere başarılar diliyorum.Umarım herkes güzel liseler kazanır.
Ecenaz Yıldız
Diyemedim EYVALLAH...
miray şanli
miray şanli Vor Tag
💕💕💕💕💯💯💯💯💯💯🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Anıl Sürül
Herkesin bir eyvallah diyemediği vardır..
MUSİC FUN FOOTBALL AND MOTİVATİON
MİLYONLARIN ARADIĞI MÜZİK >>>>>>>de-vid.com/video/video-iJzokF9YEjo.html
TÀHÀ EMIR
TÀHÀ EMIR Vor Tag
sol yanım eksik.. BABA DOLDURRRRRRR
Sena Karslı
Sena Karslı Vor Tag
Bu adamın iyi bir sanatçıyla düet yapması gerekiyo saekilar güzel ama pasif kaldı Harbi adam ama ya ✋
Bünyamin Demir
Güzel şarkı olmuş çok efendi sadece müzik yapıp kendi işini yapıyor şımarık değil yada şu demet akalın gibi her boka maydanoz olmuyor
furkan Cakmak
Reklam yok lan
Ali Cihad Salgın
o trambon Çalan Hasan Gözetlik mi.Böyle bi duygu yok azdaha uzun tutsaydınızya adamı, ama başarılı..
Dilara BALIM
Dilara BALIM Vor Tag
Askere gidiyorum beğenin hatıra kalsın 😂
Furkan İzgi
Furkan İzgi Vor Tag
Cansu benden sana gelsin 🥰
Halil Sol TV
Halil Sol TV Vor 2 Tage
Yarın askerliğe gidecem belki dönmem bari kanalima abone olunki hatıra gelsin .dua etmeyi unutmayın (abonede
sedat serdengecti
Face de Düğün terörü sayfasında duyup geldim 😃
Onur Akdağ
Onur Akdağ Vor 2 Tage
Efsane düet tebrikler devamı gelsin 😎😎😎
Bold Cengo
Bold Cengo Vor 2 Tage
Dünya 🌍 ya Eyvallah ..
Ebru Başgürkan
Ebru Başgürkan Vor 2 Tage
Harikasınız 👏👏👍
SEVCAN A.
SEVCAN A. Vor 2 Tage
Sana da eyvallah
FERHAT FRT
FERHAT FRT Vor 2 Tage
Hayret edersin 1 ayda 10m izlenme 🤔
Vefa Çelik
Vefa Çelik Vor 2 Tage
O kızi hic sevmiyom bizimkilerde buna takmiş
Burçin Yücel
Burçin Yücel Vor 2 Tage
Kız hasta sanki grip gibi yada ağlıyor gibi sesi hiç hoş değil şarkıyı mahvetmiş
Ferhat Sngr
Ferhat Sngr Vor 2 Tage
Bu şarkının ederi bu 9.759.820 değil
Yatak Limon
Yatak Limon Vor 2 Tage
Rozz sesi güçsüz kalmış, keşke biraz daha ciksaydi.
Haydaroğlu 0415
Haydaroğlu 0415 Vor 2 Tage
EYVALLAH
Gülveren Güven
Gülveren Güven Vor 2 Tage
Iki gönül arasına ne oldu canım sana. Adının hakkını veriyor bu adam 👍👍😎
Zaur Baxsheliyev
Zaur Baxsheliyev Vor 2 Tage
Allahin salami olsun her kese xahis edirem kanalima abune olun Zaur Baxsheliyev insanliq namine beyen duymesini basin zehmet olmasa
Abdullah Kassha
Abdullah Kassha Vor 2 Tage
🎶
Jesı Jesı
Jesı Jesı Vor 2 Tage
Canını sevdıgım ne yakısıklı dımı
Tarifi Basit
Tarifi Basit Vor 2 Tage
Güzel şarkı🥰👏🙋🏼‍♀️ bende beklerım sayfama
RIZA ŞİMŞEK
RIZA ŞİMŞEK Vor 2 Tage
Yok arkadaş eski pop ve klasik şarkıların tadı yok şimdiki şarkılarda
furkan sımsek
furkan sımsek Vor 2 Tage
Rozzun mimiklerine hasta olan tek bnmiyim cok tatli bi kiz❤❤❤❤
OYUN CANAVARI
OYUN CANAVARI Vor 2 Tage
Rozz Kalliope her klipte güzel çıkıyor :D
Ediz Kaçmaz
Ediz Kaçmaz Vor 2 Tage
Türk savaş gemisinden selamlar. Beğeninde yunanlar aklıma gelsin daha çok nispet yapalım 😄 Adalardan selamlar 🙏
miray şanli
miray şanli Vor Tag
👑👑👑🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
tahacigdem
tahacigdem Vor 3 Tage
😍😍😍😍😍
ẁǺƒǺ
ẁǺƒǺ Vor 3 Tage
I love yooooouuuuuuuuuuuuuuuuu
Yasemin Köksal
Yasemin Köksal Vor 3 Tage
Şarkıyı dinleyip sevmiş olmama rağmen klibi yeni izleyip Pamukkalemizi görünce şarkı dahada bi güzel geldi. 😊😊
Muhammet Aka
Muhammet Aka Vor 3 Tage
de-vid.com/video/video-996r5BydIg4.html
Duygu Üregen
Duygu Üregen Vor 3 Tage
Süper olmuş
İshak Aydemir
İshak Aydemir Vor 3 Tage
1:31 hareket süper
Kubilay Özdemir
Kubilay Özdemir Vor 3 Tage
KENDI YETMEZMIS GIBI KIZA DA O LANET GOZLUGU TAKTIRMIS :D :D SEN IYYICE BAKIRKOY LUK OLDUN BRO :D
İbrahim Armağan Keklikçi
YANIYO BURALAR GELLL 😀
Recep Yücel
Recep Yücel Vor 3 Tage
Bu nasıl bi reklam
Muzeyyen Feyiz
Muzeyyen Feyiz Vor 3 Tage
de-vid.com/video/video-4-DtJaaIs24.html
Mehmet Tufan
Mehmet Tufan Vor 3 Tage
Şu adamlığı yeter çok efendi Bodrum gumbette tanıdım kişiliği çok iyi umarım çizgisini bozmaz 🙏
Spring Trap Remixes
🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮👈🏻👉🏻🖖🏻👌🏻✌🏻🤞🏻👆🏻🤛🏻👊🏻👂🏻🦶🏻🦵🏻💪🏻👐🏻🙌🏻👏🏻🤜🏻✍🏻💅🏻🤳🏻👃🏻👇🏻☝🏻👍🏻👎🏻🤙🏻🤟🏻✋🏻🖐🏻🤚🏻
Spring Trap Remixes
Berbat
Tuana tuana
Tuana tuana Vor 3 Tage
Şarkının hastası oldum ya zil sesi yaptım çok çok çok güzel olmuş aşık oldum şarkıya 💞💞💞
Mrs. Meri
Mrs. Meri Vor 3 Tage
Takıldım yolda biraz , geçmişin anısına .🌙
RAİFE YILDIZ
RAİFE YILDIZ Vor 3 Tage
EFSANE
Emin Aksoy
Emin Aksoy Vor 3 Tage
parçaya gel efsooo olmuş kraaal devm gelsin
SOSYAL İMAM
SOSYAL İMAM Vor 3 Tage
Abi biraz hüzünlü bakınca seni Ahmet kaya'ya benzetiyorum haksız mıyım?
müzik Boraz
müzik Boraz Vor 3 Tage
de-vid.com/video/video-wGqHn3ScUjU.html
slither. io
slither. io Vor 3 Tage
de-vid.com/video/video-_b42CBo059I.html
Highsociety TR
Highsociety TR Vor 3 Tage
Kusura bakmayın - 9.5mio izleyicinin 1milyonu bana ait - harikaaaaa bir çalışma olmuş - Rozz süpersin babaaaaaa
Semih Çiçek
Semih Çiçek Vor 3 Tage
Nedendir bilmem Burak King i görünce vefat eden amcam aklıma geliyo 😔😔 Ama şarkı süper😀😀
Ekrem Ekici
Ekrem Ekici Vor 4 Tage
Bence güzel bir klip olmuş, sadeliği de güzel. Post modern çağda eski bi mercedes hafif bir tezatlık olmuş bu tezatlığı gece güneş gözlüğü takarak daha da artırabilirlerdi çünkü güneş gözlükleri de harbiden yakışmış.
Sezer Şen
Sezer Şen Vor 4 Tage
Diyarbakırda askerden selamlar vatan için borcumuzu ödüyoruz şarkı efsane
Abdulkadir Yıldız
Kosova dan selamlar bayıldım bu şarkıya
gökhan güçlü
gökhan güçlü Vor 4 Tage
Şarkıyı dinledim abonede olduk eyvallah
nurrr S.
nurrr S. Vor 4 Tage
Bu nasil sarki ya! Keyfimi yerine getiren,bana bomba gibi enerji veren tek şarki!! yihuuuu
Cs Ci Adam
Cs Ci Adam Vor 4 Tage
Beyler burak king a bimizin 800 bin abone yaparmıyız ı 800bin abone
Menfa
Menfa Vor 4 Tage
mükkemmmmmellllllllllllll
Gönül Karan
Gönül Karan Vor 4 Tage
👍👍buralar yanıyor👏👏
Kurt Dişi
Kurt Dişi Vor 4 Tage
denizliliyim sayenizde pamukkaleyi inceledim
Ayşemine1907 Minenil
Abala güzel söylüyor
Christina Kazakini
Bütün şarkılarını beğeniyorum
Yiğit Oduncu
Yiğit Oduncu Vor 4 Tage
Nedense bugünlerde herkes askere gidiyo :)
Masal YILDIZ
Masal YILDIZ Vor 4 Tage
BJK♥
hüseyin buyacı
hüseyin buyacı Vor 4 Tage
ARABANIN PLAKASİNDAKİ GÜZELLİGE BAK İZMİR / BERGAMA PLAKALI 🧿🇹🇷🔥
Nazmiye Akın
Nazmiye Akın Vor 4 Tage
Cok güzel bir sarkı😂😙😙😙
Ümit ÜNLÜ- Harabe Müzik
rozz her an ordan ''junya junya mafya mafya'' diye çıkacak gibi duruyor. temiz olmuş şarkı. dinlenir...
NURAN DEMİR
NURAN DEMİR Vor 4 Tage
Nefret ediyorum senden öküz durum senden Burak
Deka GRUP
Deka GRUP Vor 4 Tage
Burak harikasinnn
Tolga B.
Tolga B. Vor 4 Tage
Belli oluyor gözlerinizdeki parıltıdan nerelerin yandığı etraf sis pus dumanlı
oyun kolik
oyun kolik Vor 4 Tage
mekan denizli pamukkale
Murat Dikmen
Murat Dikmen Vor 4 Tage
Merso baba 123 kasa temiz miş
Betül Arslan
Betül Arslan Vor 5 Tage
Çok yakışmışlar ya
Yakup Aydın
Yakup Aydın Vor 5 Tage
Reynmen Leialadan esinlenen bi track
The Dark
The Dark Vor 5 Tage
*EYVALLAH*
Sgbvt Fhget
Sgbvt Fhget Vor 5 Tage
Çok güzel çok çok güzel çok 🙂🙂🙂
gulcan ölgun
gulcan ölgun Vor 5 Tage
eyvallah
büşra özsarıkaya
👍🏻
Memo Takezō
Memo Takezō Vor 5 Tage
Parça muazzam 👌🏻💪 Denizli'mm pamukkale 🐓🐓
Hamide Bozbey
Hamide Bozbey Vor 5 Tage
Bağımlılık yapan tek adam 😍
Burcu Ozcalik
Burcu Ozcalik Vor 5 Tage
Adamsın👏👏👏🙋
Miki Radovanovic
Miki Radovanovic Vor 5 Tage
Pamukale and efes?
Yigit İBIL
Yigit İBIL Vor 5 Tage
La klip bizim mahallede çekilmiş yaaa
Gülay Turanlı
Gülay Turanlı Vor 5 Tage
Hoplattı ...🥳🥳🥳
Nächstes Video
Oğuzhan Koç - Kendime Sardım
03:17
Velet - Salına Salına
02:42
Aufrufe 49 000 000