Dunkel

Doing MÅNESKIN's Makeup! Eurovision 2021 Winner | NikkieTutorials

NikkieTutorials
Abonnieren
Aufrufe 4 751 779
96% 340 000 13 000

Today I have the winner of the Eurovision Song Contest 2021 MÅNESKIN from Italy in the studio! After their win, I talked to the band about what’s next, and I even give Damiano a fierce stage look! So who else is addicted to Zitti E Buoni, and I Wanna Be Your Slave right now? I hope you enjoy and don't forget to thumbs up and subscribe!

🔥 PREVIOUS VIDEO • I can’t believe I have to use this?!… → de-vid.com/video/video-3_S6fG0bw5g.html 🔥

BUY MY OWN EYESHADOW PALETTE HERE 🦋 bit.ly/2YB6IBG

Make sure you subscribe to my channel and hit the notification bell, so you don’t miss any of my new videos → bit.ly/SubscribeNikkieTutorials

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••­­­•••••••••••

▷ LET’S BECOME FRIENDS!!
TWITTER ‣ twitter.com/Nikkietutorials
INSTAGRAM ‣ instagram.com/nikkietutorials/
TIKTOK ‣ vm.tiktok.com/nf6f2K/
SNAPCHAT ‣ www.snapchat.com/add/nikkietu...

▷ OTHER VIDEOS YOU CAN CHECK OUT…….

👑 THE POWER OF MAKEUP ► bit.ly/2scYIrE

💻 Doing LADY GAGA'S Makeup! ► bit.ly/2M0moIy

🎀 Doing My FIANCE'S Makeup! ► bit.ly/3bsgHxu

🍑 POWER OF MAKEUP: KIM KARDASHIAN WEST ► bit.ly/2iz1RhT

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••­­­•••••••••••

Disclaimer ‣ This video is NOT sponsored. All thoughts mentioned are my own. No affiliate links are used. Honesty is key on my channel. Thank you for always supporting me!

Visuals \u0026 sound by Studio Beng Beng: instagram.com/studiobengb...

ʕ•ᴥ•ʔ, I love you.

Am

 

20 Jun 2021

Teilen:

Link:

Video herunterladen:

Link wird geladen...

Hinzufügen:

Meine Playlist
Später ansehen
KOMMENTARE 0
NikkieTutorials
NikkieTutorials Vor Monat
*ARE WE FREAKING OUT??*
pari goel
pari goel Vor 25 Tage
WE'RE FREAKING OUT
Shelby Short
Shelby Short Vor 25 Tage
Yes
Esmee
Esmee Vor Monat
WE AREEE
Ellie
Ellie Vor Monat
YES
valeria geuna
valeria geuna Vor Monat
no nikki we’re not DUH IS THAT EVEN QUESTION OBVS YES
Sofia Gepa
Sofia Gepa Vor 3 Stunden
ICONIC
CHIKAMARS26
CHIKAMARS26 Vor 13 Stunden
Victoria's highlight 😍🔥
claudia ramírez
claudia ramírez Vor 21 Stunde
I SHOULD STAN OMG I LOVE THEM
Elena
Elena Vor 22 Stunden
ngl I want a Harry styles and maneskin collab I just get the same vibe and aesthetic from them
Elena
Elena Vor 22 Stunden
11:53**
Elena
Elena Vor 22 Stunden
I commented this before 12:53
Elena
Elena Vor 22 Stunden
biggest bi panic of my life
Sofija Vanchevski
Everybody makes mistakes🎤🎶
striref
striref Vor Tag
secondo me siete (almeno chi di voi parla... ;-) ) talvolta troppo critici, insofferenti verso l'Italia come tutti gli italiani che spesso si danno addosso più del dovuto forse, mai sentito una critica verso altri Paesi, piuttosto solo elogi, giustamente! perchè verso l'Italia quasi solo critiche e non elogi? se vi ha generati, qualcosa di buono ci sarà. e spero continuerete a scrivere, cantare (anche) in italiano, almeno quello ;-) grazie
christian Z
christian Z Vor Tag
No hay una en español? 😭
Ella Roche
Ella Roche Vor Tag
Hear me out, YUNGBLUD x Måneskin
Nik PPop
Nik PPop Vor Tag
Damiano...is just...22???? Omg😱
Jayson Park
Jayson Park Vor Tag
girl your side profile is so f*cking amazing- teach me the ways of being beautiful
Kim Haneul
Kim Haneul Vor Tag
It should be illegal to be this attractive
tommy knott
tommy knott Vor Tag
ive never believed for a second these four did beggin'
Бармина Дарья
Это тот самый русский комент, который ты ищешь😅😉
Luce R.
Luce R. Vor Tag
" my cat is stuck in the bidet " Sto muorendo.💀😭✋🏽
Li Ka
Li Ka Vor Tag
Omggg awesomee!!!
Mrs. Riddle
Mrs. Riddle Vor Tag
your so lucky isss
Flora Caetano
Flora Caetano Vor 2 Tage
Nem guindaste……
Annika Lindholm
Annika Lindholm Vor 2 Tage
I'm so I'm love with them
Мир Животных
He looks like young Bon Jovi😍 so cute 🥰
Anya Sahni
Anya Sahni Vor 2 Tage
“Then I decided to leave advert* this is no ordinary shampoo
sarina bakhshkahnamouei
niceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Omar Borg
Omar Borg Vor 2 Tage
Italy won 318 points I remember I don't even know how
Oscar Ibarra
Oscar Ibarra Vor 2 Tage
THX U.
Chloe Pile
Chloe Pile Vor 2 Tage
damiano is so oh wow yeah❤️❤️
Arthur Chase
Arthur Chase Vor 2 Tage
Damiano: *does literally anything* Me: 🥵🥵🥵😩😩😩🤰🤰🤰
Brooke
Brooke Vor 2 Tage
Damiano: c a t n a m e d b i d e t
Lucy Gresham
Lucy Gresham Vor 2 Tage
I didn't think it possible for him to be more adorable then he mentions his cats!x Me and my 7 cats are cat people too x
Tala Tala
Tala Tala Vor 2 Tage
Like alot Hahahahahahaha
Jessyca Zander
Jessyca Zander Vor 2 Tage
17:09 My favourite character in the LOTR franchise. Like, CCHHZSSAFHJK
vamikaa
vamikaa Vor 2 Tage
why did victoria say that " i mean its basic for u" *crying emoji*
EDITS
EDITS Vor 2 Tage
Haha.. :D
Phương Anh Hà
Phương Anh Hà Vor 2 Tage
16:23 iM a cAt pErSOn 🥺 IM MEOW-LTED
gab
gab Vor 2 Tage
Niki should have a talk show. She's just so social and funny
BobUrbanVideo
BobUrbanVideo Vor 3 Tage
Yuk... Wild Horses - "Carbona Mona" - BobUrbanVideo - DE-vid
bubbles
bubbles Vor 3 Tage
LMAO THE "yeah" with the dragon
Ngan Huynh
Ngan Huynh Vor 3 Tage
They really cited Hannah Montana
Chiara Della Noce
Me, an Italian, crying and being proud of them cause I've seen these guys growing since X Factor 2017. I can't wait to see them live again for the 4th time. STAN MANESKIN GUYS
issaGus
issaGus Vor 3 Tage
How TF!!! Am I Now just seeing this Video!!!!? 🥲 SMH 🤦🏾‍♂️ DE-vid
Paulo Henrique
Paulo Henrique Vor 3 Tage
a risada gostosa desse homem, meu deus!!!
samsung fridge
samsung fridge Vor 3 Tage
parents: why have such an obsession young daughter? me: 12:03
Isa Correal
Isa Correal Vor 3 Tage
I need this but with Vic 🥰🥰🥰
Milla Mello
Milla Mello Vor 3 Tage
Apaixonada por eles ❤️
Berta Blay Sola
Berta Blay Sola Vor 3 Tage
i dont understand the joke at the beginning can someone explain it to me please??
EDITS
EDITS Vor 3 Tage
'Café' means both 'coffee shop' and coffee in italian. So you think he steps into a coffee shop, but he is stepping into a cup of coffee so it splashes :)
sunflower •
sunflower • Vor 3 Tage
the beauty of victory reaches another level 😍
Diana Miranda
Diana Miranda Vor 4 Tage
Imagine Måneskin and Harry Styles, ohmygodkfjsfjsdjfsñf.
Marina_ 88
Marina_ 88 Vor 4 Tage
Hey Nicki
Wild Rose
Wild Rose Vor 4 Tage
He has such a relaxing vibe and down to earth and soft soul.. Beautiful ❤️
𝐒𝐢𝐦𝐩𝐥𝐲 𝐏𝐚𝐫𝐢𝐬
Damiano:i domt know What that means🥲😅 Nikkie: it doesn’t mean anything…
✨Cynthiaweasley✨
They are all beautiful
Greta Ricciardi
Greta Ricciardi Vor 4 Tage
Vi amo tutti e Damiano sei bono 🇮🇹💅🏻
María Fernanda Rodríguez Duque
6:08 Damiano Montana 🤣
Mieke Sheppard
Mieke Sheppard Vor 4 Tage
So I just found out that Damiano is literally 22 and I'm gobsmacked
anna- lena
anna- lena Vor 4 Tage
Ethan * exist * me: 🤰🏻
barely sane
barely sane Vor 4 Tage
holy crap I need their skin care routine
Rose
Rose Vor 4 Tage
IM IN LOVE WITH ALL 4 OF THEM
Bianca M
Bianca M Vor 4 Tage
woooow😍😍😍😍
Sarah Varnon
Sarah Varnon Vor 4 Tage
Can we just have a worldvision?
Sarah Varnon
Sarah Varnon Vor 3 Tage
@EDITS also I don’t want to see my county the point is to discover new music and cultures. At least that’s what Eurovision has done for me.
Sarah Varnon
Sarah Varnon Vor 3 Tage
@EDITS damn what would be the point? That’s just another American idol. We should have all the Americas involved. But our egos are too big,which is probably why Eurovision invited Canada on instead of us. Americavision already sound like a flop if it’s like that lol
EDITS
EDITS Vor 4 Tage
Are you from the US? Cause I've heard there's gonna be a America vision but only for the US and not the rest of the american continent.
Elida Lezcano
Elida Lezcano Vor 5 Tage
Omggggggg🔥🔥🔥🔥🔥
Carla Erasmus
Carla Erasmus Vor 5 Tage
HANNAH MONTANA!!!!!!!
A A
A A Vor 5 Tage
All of them are stunning human beings.
I'm nobody
I'm nobody Vor 5 Tage
AHHHHHHH VICTORIA IS SO HOTTTTTT HELP.
AlinaAndHerGoldie
I didn't know how much I needed to hear Damiano singing a Hannah Montana tune until he did 😂
maki
maki Vor 5 Tage
can anyone tell me what eyeshadow did nikkie gave him???the brand and the color pleaseeeeeeeeeeeeee
Valentina Olmedo
Valentina Olmedo Vor 5 Tage
Me cuesta creer que solo me llevan 1,2 y 3 años.
Maia Schossow
Maia Schossow Vor 5 Tage
hold up this is a full circle moment rn for me… one of their songs popped up on my spotify the other day, i’d never heard of them before but was obsessed ever since! this was after i you posted this video, of which i hadn’t watched bc i hadn’t heard of this band before. and now i’m watching it fangirling omg i’m so happy for them!!
/ h5y8
/ h5y8 Vor 5 Tage
As a short guy with shy personality, long hair and some big italian ascendance, shoutouts to my nose, I feel like i'm watching my Inside Out dream fantasy.
Ariana Torres
Ariana Torres Vor 5 Tage
i love how cute they are
Ximena Salazar
Ximena Salazar Vor 5 Tage
When Damiano mentioned Arctic Monkeys OMG!!!
Claudett Gaston
Claudett Gaston Vor 5 Tage
1:48 the way they all said yes
lisek chrystusek
lisek chrystusek Vor 5 Tage
i think the people who jump on the bandwagon of cancelling everyone should listen to Damiano's words about making mistakes
Uptown Monster
Uptown Monster Vor 5 Tage
They are awesome!
Dre Wintmolders
Dre Wintmolders Vor 5 Tage
Like Robbie Williams sings... "All the handsome men are gay."
EDITS
EDITS Vor 5 Tage
He's got a girlfriend. If you're referring to Damiano (singer).
L S
L S Vor 5 Tage
Maneskins winning the Eurovision Italy winning the European Cup THIS IS OUR YEAR!!! 🇮🇹🇮🇹🇮🇹🇮🇹🇮🇹
Iris Pruntel
Iris Pruntel Vor 5 Tage
16:06 Is the moment from “ what do you want for Christmas? “
Elyssa Sayers
Elyssa Sayers Vor 6 Tage
The close-up at 16:09 melts me every time
feusos
feusos Vor 6 Tage
Это прекрасно🤍
rubysexual
rubysexual Vor 6 Tage
😐
Mars
Mars Vor 6 Tage
la fierezza di essere italiana🇮🇹❤️
wanna make out
wanna make out Vor 6 Tage
One of my favourite interviews :D
wanna make out
wanna make out Vor 6 Tage
They are all so perfect please-
wanna make out
wanna make out Vor 6 Tage
I love each of them so so much
Aquamarine
Aquamarine Vor 6 Tage
he has such perfect eyelashes what-
Dempseylee Young
Dempseylee Young Vor 6 Tage
Please do more interviews with them so u can do Ethan Thomas and Victoria's make up
Suzi
Suzi Vor 6 Tage
8:30 the “okay” omg why it was so cute i can’t😭😍
Suzi
Suzi Vor 6 Tage
6:07 NOT DAMIANO SINGING THE FIRST VERSE FROM “NOBODY’S PERFECT” BY HANNAH MONTANA LMAO 😭💀 It was literally one of my favorite songs when I was a child and Hannah was my idol byeee
Mia Basteck
Mia Basteck Vor 6 Tage
How can I have a crush on a whole band?
Jennifer Meneses
Jennifer Meneses Vor 6 Tage
The sheer confidence Wes has when he comes in with the Christmas gift question >>>>
A D
A D Vor 6 Tage
Ratata😍😍😍😍😍😍
Corona de flores
Corona de flores Vor 6 Tage
Necesito este video traducido a español 😭
Ana 9
Ana 9 Vor 6 Tage
This is definitely one of the best interviews I’ve seen of them! So informative, chill and also entertaining!! And they are so sweet and humble ❤️❤️❤️
Kavya Desai
Kavya Desai Vor 7 Tage
“You can’t be attracted to every single member of a band” Måneskin-hold my makeup
Bee-Bo
Bee-Bo Vor 3 Tage
Ikr😩
Coraline 6
Coraline 6 Vor 7 Tage
He has very beautiful eyes
Dana Karim
Dana Karim Vor 7 Tage
Wow I am actually the same age as them 👁👁
Lewis Fico
Lewis Fico Vor 7 Tage
Its so weird that the whole world knows maneskin now. I found out about them because i was learning italian a couple of years ago and instantly loved the song "torna a casa"
Lewis Fico
Lewis Fico Vor 7 Tage
he translated an italian joke, It doesnt work in english lol. The word for cafe is the same as the word for coffee in italy
Burritoinhaler
Burritoinhaler Vor 7 Tage
Ahh
amelia chapman
amelia chapman Vor 7 Tage
this entire video screams bi panic
Chiara
Chiara Vor 7 Tage
HHAHAHSHA MA QUESTA ME LA SONO PERSA
Limelight 1994
Limelight 1994 Vor 7 Tage
AHHHH I WAS JUST LISTENTING TO BEGGINNNN AND I WANNA BE UR SLAVVEEEE
Nächster
my dream came true.
11:33
Aufrufe 1 113 318