Dunkel

Ezhel & Kelvyn Colt - LINK UP [Official Video] (prod. by Lucry & Suena)

Ezhel
Abonnieren
Aufrufe 6 352 526
71% 127 000 51 000

Director: Kelvyn Colt \u0026 Max Gold
Videographer: Max Gold
Edit \u0026 Grade: Max Gold
Video Producer: Yared Abraham of Virtual Love
Production: TBHG Produced by Suena \u0026 Lucry
Mixed by Suena \u0026 Lucry
Mastering Engineer: Lex Barkey

All Rights Reserved TBHG Records \u0026 KOAL 2020

Follow Ezhel \u0026 Kelvyn Colt
Instagram: instagram.com/ezhel06
Facebook: facebook.com//ezhel06
Instagram: instagram.com/kelvyncolt
Twitter: twitter.com/kelvyncolt
Facebook: facebook.com/kelvyncolt

LYRICS:

I wake up blessed
As I get vexed and deal with stress I come back fresh
U know de shit gets worse that’s how it works I switch to next
Me and my Turks we swerve 36 Berlin Herz verletzt
They have no caicos but have the rifles to hear your final breath

Manitam rare like peace in middle east she’s hard to find
Everyone wants that fame but it got two sides
Spot me in my favorite spot my spati
Mama said don’t rap baby thank god that did not persuade me
Link up Lagos to İstanbul
030 312
No wahala as we come thru
Ich mache para ich mache fluss
Başkent to dünya wir haben es geschafft
Demediğin kalmadı bebe what’s up
Hala ilk günkü gibisin kesat
8 kat fazla euroylan hesap
Tüm alemi gezdim konuşur elalem rahat ol
Düşman dolu sağ sol yapar hesap
Umursayamam sizleri bak tüm ailem rahat bro
İncittiysem pardon sözüm kezzap
Demetevler Cebeci ve Küçükesat
Oynarım kaderle kader olur beş taş
Uyursunuz uyanıkken beyninizde narkoz
Anlamanız da zor sır gizem esrar

Gel gor
Dikka drei Uhr nachts
My world
We don’t sleep that much
Aktiv mit meinen shababs
Young G’s ain’t giving no fucks
65, to the 030, zone one nigga,
Got a couple post codes,
Plus I really live the shit that I rap
Been round the globe
Pin on the map,
I drop that thing like I don’t want it
If it hit you I bet you ain’t no warning,
If I met you, you did good then common in
Acting bad every night, and say good morning
Guten Tag, merhaba,
Arkadash, kick down, ich geb gaß
Police am arsch,
Shawdy is da
Traphone is jumping
But I’m selling bars
Link up Lagos to instanbul
030, 312
No wahala
as we come through
Ich mach para, ich mach flus
Link up Lagos to instanbul
030, 312
Talking home, Yeah I got a few
Alles baba, mir gehts gut
Nobody can catch me,
Man I feel Like Leonardo in a Murcialago,
Watch me take off
All around the globe
I gotta get it
That’s the motto
Came up from the bottom, Dont want no fake love
Sauce is so colossal baby catch up
Feel like Leonardo, no, they can’t catch us
All around the globe
I gotta get it
That’s the motto
Came up from the bottom,
Dont want no fake love

Music video by Ezhel, Kelvyn Colt performing LINK UP. © 2020 TBHG Records \u0026 KOAL

vevo.ly/LWKyUN

Teilen:

Link:

Video herunterladen:

Link wird geladen...

Hinzufügen:

Meine Playlist
Später ansehen
KOMMENTARE 0
Tolga DURUSTIEN
Tolga DURUSTIEN Vor 4 Tage
Artık 10 kat fazla euroyla hesap
Özgür Güneş Vevo
Sen Başardıkça onlar Çamur Atıcak Biz Rahatız Her Daim Seninleyiz
Sahil Taneja
Sahil Taneja Vor 5 Tage
This song is a little bit inspired from 50cent hands up in slow version but fire🔥
İzmirli35
İzmirli35 Vor 6 Tage
Ankara'dan dünyaya
beyza _
beyza _ Vor 8 Tage
Sercan abi artık 8 kat değil 10,13 kaç fazla euroylan hesap...
Lena B.
Lena B. Vor 11 Tage
💣💥
Ege Budak
Ege Budak Vor 11 Tage
Yorum yüzdesi %50 yabancı %50 türk
Ali Zafer Özdoğan
''10.5 kat fazla Euro ile hesap'' olarak bilgilendirme geçeyim, kurdan habersiz arkadaşlar mağdur olmasınlar.
Pia Blue
Pia Blue Vor 12 Tage
JEON JUNGKOOK
JEON JUNGKOOK Vor 13 Tage
🎶Abijim yüksek doz kulaklıkla dinleyin 🎧
Ozan Eren
Ozan Eren Vor 13 Tage
1:43 MERABAAA ARKADAŞŞ🤗🤣
ahmet HARMAN
ahmet HARMAN Vor 14 Tage
First class mk
EFE AKBAŞ
EFE AKBAŞ Vor 16 Tage
Abi efsanesin
sadece biri
sadece biri Vor 17 Tage
Ezhelle 6ix9ineyı yanyana görsem uçarımm yeminlee 😁😁😁
Ceyda Karan
Ceyda Karan Vor 17 Tage
Watch me take off 🌠
Aysun Sevinç
Aysun Sevinç Vor 19 Tage
Daha iyilerini bekliyoruz👏💪
tekin sugar
tekin sugar Vor 19 Tage
🤘💣🤘 ezhel yukseliste ve sen bu rapin en degerli parcasisin. RAP surekli genişleyen evren bizde bu evrenin parcalariyiz ve ezhel sen rengarenk ve guclu bir parcasin 👍👍👍
Semih Ustabas
Semih Ustabas Vor 20 Tage
Maalesef 10 kat euro ile hesap artık :))
Feride Tigli
Feride Tigli Vor 20 Tage
Love it :)
Atabey Argun
Atabey Argun Vor 21 Tag
Dayı bu parçaların altında türkçe yorumdan fazla yabancı yorum olursa işte o zaman harbi global diyeceğim ama hala kendi milletin seni var ediyo ve bu çok güzel bir durum.
Mirvet Houssein Mohamad
Pooooah 💣💣😍
MEHMET DURMAZZ
MEHMET DURMAZZ Vor 23 Tage
8 kat euroyla hesap 😂 keşke oyle kalsaydı
Adil Ben Mhand
Adil Ben Mhand Vor 23 Tage
K.colt bester Rapper Deutschlands
TheDağhan
TheDağhan Vor 23 Tage
Ezhel & Masked Wolf ANKARA'DAN DÜNYAYA!!
hsncr
hsncr Vor 24 Tage
olm sen nasil bir adamsin yaa, biat adam seni. yazdigin sozlere bitiyorus.
Adil Ben Mhand
Adil Ben Mhand Vor 25 Tage
I love this from Morocco 🇲🇦
MİXO DENO
MİXO DENO Vor 25 Tage
Yemin ederim ezelin ingilizcesi şu adamın daha iyi
Ali Taş
Ali Taş Vor 26 Tage
Arkadaşlar şarkılarımı dinleyerek bana destek olabilirsiniz :)
T̵a̵n̵i̵a̵ ̵O̵l̵i̵v̵a̵s̵
THIS 😍😍😍😍😍😍
Mehmet Efe Sarikaya
almancan yakiyo aga
bursew
bursew Vor 27 Tage
angaradan dünyaya
tito
tito Vor 28 Tage
PKK'lı Ezhel tutuklansın
Mehmet .
Mehmet . Vor 25 Tage
Troll
SwayerThorS'un Mekanı
king king
pfeiffeerr
pfeiffeerr Vor 28 Tage
Baya iyi ya, ama eminem kadar değil (: eminem ile bi feat bekliyoruz please
Birol
Birol Vor 29 Tage
Türkiye'nin tartışmasız 1 numarası
Atmaca
Atmaca Vor 2 Tage
Degil
ELİFSU TR ARMY BTS#butter
Okadar haklısınki
ZED
ZED Vor 29 Tage
Six months later, I'm still freaking out when I see this music is unknown.
Josef Bom
Josef Bom Vor 29 Tage
Çok iyi!
sentBUZZ-PUBG MOBİLE
CEZA: FENOMEN OLACAK DOLAVAK HERYER EZHEL: BEBE🤣🤣🤣
Kaan Sönmezler
Kaan Sönmezler Vor 29 Tage
6m ne 600 m olması lazım
Özcan Show
Özcan Show Vor Monat
king be!
Turquaz Turqey
Turquaz Turqey Vor 27 Tage
Vaaay reis sendemi buradaydın
Shadow Master #FreeKültür
Abi videolara dön çok sıkılïyoruz
EMİR ELİNMİ VAR A-M-K
Vido cek
Sinan İbrahimov
👑
Cemcino
Cemcino Vor Monat
Bence khontkar degil ezhelin daha yüksek yerlere gitmesi gerekiyor bırakın sago cezayı khont ve ezhel yeni nesil müzigi temsil ediyor kabul edin artık
ERDAL AYDIN
ERDAL AYDIN Vor Monat
EZHEL ADAMDIR GERİSİ YALANDIR
BERAT ÖNER
BERAT ÖNER Vor Monat
Link up lagos to İstanbul
Ekim Deniz Çiftçi
From Ankara to World 🥳
Selin Altiner
Selin Altiner Vor Monat
Bütün şarkılarını en az 150kere izliyorum
duygu army
duygu army Vor Monat
EZHEL ALLAH AŞKINA KORELİ RAPÇİLERLE DE İŞ BİRLİĞİ YAPPPPP BİLİYORUZ SÖZÜN KEZZAP KALBİN PAMUK PAMUK
Sidar Bayraci
Sidar Bayraci Vor Monat
Bunasıl güzelbi aksandır be angaralım❤️
Zehra
Zehra Vor Monat
incittiysem pardon sözüm kezzap -ezhel
Efe Mert Ertekin
Saçma saçma semt isimleri vermese genele hitap etse daha iyi
ENK  ဗ
ENK ဗ Vor Monat
@Ali Avcu sanane lan
Ali Avcu
Ali Avcu Vor Monat
@ENK ဗ kendi fikrini söylemiş sanane lan
ENK  ဗ
ENK ဗ Vor Monat
Adam istediğini söyler sanane lan
Salt Life of Nusret
Tüm alemi gezdim, konuşur elalem rahat ol Düşman dolu sağ sol, yapar hesap...
Bella Andryczka
Bella Andryczka Vor Monat
It's so gold, there are lyrics in here because I can read it in Turkish at least
Berkay Medar
Berkay Medar Vor Monat
Travis scot bile adamdan flow caliyo Ezhel artik dunya capinda bi stardir artik . Sarki ismi Travis scott Hvme goosebumps
Havvanur Kılınç
Aga adam her dilde aşırı başarılı telafuz da fln rap yapti bide ezhel cidden efsane birisi
aynenfc
aynenfc Vor Monat
〽️üQ
BERAT ÖNER
BERAT ÖNER Vor Monat
Link up
Emrah Güneş
Emrah Güneş Vor Monat
Kesinlikle dünya çapında
MELISSA KARACA
MELISSA KARACA Vor Monat
you're amazing
DarkSoul BS
DarkSoul BS Vor Monat
ezhel in 1. görevi tamamlandı (para kazanmak) 2.görev bütün dünyaya türkçe öğretmek
Hasan Dincer
Hasan Dincer Vor Monat
Bak diger sarkilarindada doviz kuru bilgisi veriyor ve dogru cikiyor AKP li olsa suan ekonomi bakani olurdu. 19 kasim 2020 de euro 9 lira seviyesindeydi euro dususe gecti ve 8 seviyesine indi. Guncel doviz beklentilerini merakla bekliyoruz.
Shishank KrS
Shishank KrS Vor Monat
Ezhel probably my fav Turkish rapper already. Love from India 🇮🇳
ELİFSU TR ARMY BTS#butter
Greetings from TURKEY
ELİFSU TR ARMY BTS#butter
@Emirhan Gültekin ahahhah eveeettt✌️✌️✌️
Emirhan Gültekin
Angara'dan Hindistan'a ☀️☀️
Alican dinç
Alican dinç Vor Monat
bkz: 0.53-0.54 - 8 kat oldu 10 kat ezheeel -- şarkı bile kura yenik düşmüş amk
Serkan Bulu
Serkan Bulu Vor Monat
Sözlerde hata var, 8 kat ile hesap diyordu, 10 oldu.
ENK  ဗ
ENK ဗ Vor Monat
??
Serkan Bulu
Serkan Bulu Vor Monat
Aha 11 oldu.
Gulay Seckinulku
BURALAR DEĞERLENECEK !!!!!!!
özlem yıl
özlem yıl Vor Monat
behzat ç=ezhel
jennierubyjane
jennierubyjane Vor Monat
niye az izlenmis ya cok guzel sarki agziniza sicim
Ccc Ccc
Ccc Ccc Vor Monat
Müzik de yanıyor sözler de
Ccc Ccc
Ccc Ccc Vor Monat
Sercan’ımm♥️♥️♥️ seviyorum seni
Ccc Ccc
Ccc Ccc Vor Monat
Adamım Ezhel
Taylan Karakaya
Taylan Karakaya Vor Monat
euro 10 kat oldu be üstad...
Bilge Edis
Bilge Edis Vor Monat
Bu şarkı niye patlamıyor ?
Idoyt
Idoyt Vor Monat
ezhel efsane de kelvyn saçmalamış biraz
Burhan Üneş
Burhan Üneş Vor Monat
iyi iyi
BERAT ÖNER
BERAT ÖNER Vor Monat
6 milyon 🥳
payidar akbulut
payidar akbulut Vor Monat
Bakın bu şarkı niye bu kadar az dinlenmiş biliyor musunuz çünkü çok kaliteli bir şarkı yalnız zeki insanlar bu kaliteli şarkının farkına varır
Arda Ahmet Taş
Arda Ahmet Taş Vor 7 Tage
Aptal herif bu yazdığı şeye bak KSMDMDKDKD
ELİF FENER
ELİF FENER Vor 17 Tage
@Gangxstar C-ops spotify dinlenmeai kaç
Gerek Yok
Gerek Yok Vor Monat
@-vKarmx şarkının spotide güncel izlenmesi kaç?
payidar akbulut
payidar akbulut Vor Monat
@Gangxstar C-ops Türkiye 200 mn tıklanan şarkılar var kanka
Gangxstar C-ops
Gangxstar C-ops Vor Monat
@payidar akbulut turkiyedeyiz knk nüfus farkı
Ahmet Hucazi
Ahmet Hucazi Vor Monat
Bu şarkı da kaç dil kullanıldığını bilen var mı?
Kadir Doğan
Kadir Doğan Vor Monat
Ankaraca ve İngilizce yakışır gardaş
İlknur Kr
İlknur Kr Vor Monat
10 kat fazla oldu euroyla hesap 😞
Osman Seyran
Osman Seyran Vor Monat
Seni müptezelle tanıdık şunmüptezeli tekrar et artık yeter bu amerikan çakması parçaları
Osman Seyran
Osman Seyran Vor Monat
Başarıların devamı dilerim dinlemeye devam hoşuma gideni
BERAT ÖNER
BERAT ÖNER Vor Monat
@Osman Seyran kanka bende senin gibi düşünüyorum. Ezhel bu yıl albüm yayınlıyacak zaten. Ama global için öncesinde böyle düetler atıyor.
Osman Seyran
Osman Seyran Vor Monat
Tek daha hoş geliyor kulağa yine iyi piyasada kötü birşey demedik sadece özledik o tarz parçalarını
BERAT ÖNER
BERAT ÖNER Vor Monat
Dostum adam şu an bizi yurt dışında müzik anlamında temsil eden tek türk. O yüzden böyle farklı şeyler yapmasıda gerekiyor. Bence böyle bile türkçe rap piyasasının çok üstünde
Amidou Mogaba
Amidou Mogaba Vor Monat
Berlin
arda arjin demir
AİS EZHEL ÖLDU YERINE EZHEL GELDI ÇUNKU 3 SENE ONCEKI RAPORTAJINDA SAÇIM BENİM KIMLIGIM ONU KESTIRMEM AMK DEDI AMA KESTIRDI SÖYLEDIKLERININ ARKASINDA DUR KEŞKE ESKISI GIBI OLABILSEN VOODOO AİS EZHEL
BERAT ÖNER
BERAT ÖNER Vor Monat
@arda arjin demir eskisinide seviyorum ama şu an global olmak için böyle olması daha iyi.
arda arjin demir
@BERAT ÖNER sen önce ais ezhel niyet hiphop dinle veya ais ezhel agab
arda arjin demir
@BERAT ÖNER sen önce ais ezhel niyet hiphop dinle veya ais ezhel agab
BERAT ÖNER
BERAT ÖNER Vor Monat
Böyle olması daha iyi.
359🦋
359🦋 Vor Monat
🔥🔥🔥
359🦋
359🦋 Vor Monat
Çok iyi olummm çoookkk
hakan ozturk
hakan ozturk Vor Monat
demetevler cebeci ve küçükesat
mc yıldırım
mc yıldırım Vor Monat
👏👏❤✌✌
EFE16
EFE16 Vor Monat
En sevdiğim ŞARKI
CİMBOM 1905
CİMBOM 1905 Vor Monat
#pahlıezhel
BERAT ÖNER
BERAT ÖNER Vor Monat
Bu şarkı daha fazla izlenme hakediyordu.
NıZamBRA31
NıZamBRA31 Vor Monat
Ayn
göknur_study
göknur_study Vor Monat
I love it perfectly again.
NOESCAP Gs
NOESCAP Gs Vor 2 Monate
Ezhel sende almanyaya gittin donmedin geri tatlı geldi orası tabi içki ucuz papara bol
Ayşe Kocaman
Ayşe Kocaman Vor 2 Monate
Kalite yaa
The Ali
The Ali Vor 2 Monate
Ankara'dan dünyaya 👽👽
Anito official
Anito official Vor 22 Tage
Ya yaa
okan
okan Vor 2 Monate
Dik dur eğilme Demetevler seninle (:
xefecanx xkurx 2134!!!!!!!!!!!!*
DEMET EVLER CEBECI VE KUCUK ESAAT
Bleut Studios
Bleut Studios Vor 2 Monate
0:55 Lucry
QuͥanͣtͫumGod
QuͥanͣtͫumGod Vor 2 Monate
*EZHEL EFSANESİ*
QuͥanͣtͫumGod
QuͥanͣtͫumGod Vor 2 Monate
_TÜRK EZHEL_
Olcayto Okur
Olcayto Okur Vor 2 Monate
Gardaş su bilmedigimiz dilde konuşan bebenin altına alt yazı koyun a.q
《AURA GACHA》
《AURA GACHA》 Vor 2 Monate
Aferin maske takın korona varr koronaa
hel mye
hel mye Vor 2 Monate
glabola girdi reissssss
Nächster
Yemin Olsun - Ufo361 & Ezhel
3:15
Kelvyn Colt - Just Watch Me
2:56
Bir Daha - Ufo361 & Ezhel
2:51
Aufrufe 13 000 000
NEW COSMIC CHEST 👀 #Shorts
0:39
Ti Amo
2:54
Aufrufe 160 186
#shorts
0:30
Aufrufe 6 345 527