Dunkel

HE BLEW THIS UP IN MY HOUSE!!

David Dobrik
Abonnieren
Aufrufe 9 564 672
99% 553 866 3 268

Follow me on insta quick! instagram.com/daviddobrik
Thank you for the help Nick: de-vid.com/u-NickUhas
Thanks for helping wrap the car wrap district LA: instagram.com/thewrapdistrictla/
DOWNLOAD THE NEW MERCH APP: bit.ly/dobrikapp
SUBSCRIBE TO JOE HE IS GREAT!: de-vid.com/video/video-8YeIi3_ZEks.html

GO TO MY INSTAGRAM FOR MORE CONTENT: instagram.com/daviddobrik/?hl=en
CHECKOUT OUR PODCAST WHERE WE TALK ABOUT RELATIONSHIPS: itunes.apple.com/us/podcast/views-with-david-dobrik-and-jason-nash/id1236778275?mt=2

ADD ME ON SNAPCHAT TO KEEP UP WITH OUR VEGAS TRIP: @Daviddobrik
WATCH MY NEW HOUSE TOUR HERE: de-vid.com/video/video-C4yECzFCdZk.html
Comment how much you love our bunny if you read this!!
ADD ME ON SNAPCHAT TO BE INVITED TO OUR HOUSE NEXT:
@DavidDobrik
Thanks for watching :) Throww it a like if you like throwing stuff!
Turn my notifications on these to be the next shoutout!!
Twitter: @DavidDobrik
Instagram: @DavidDobrik
Snapchat: @DavidDobrik
Vine: @DavidDobrik
Musically: @DavidDobrik
Business email: daviddobrikbusiness@gmail.com
Other people in the video:
Liza- Twitter; @lizakoshy Instagram; @lizakoshy Snapchat; @lizakoshysnaps
Alex Ernst- Twitter; @AlexErnst Instagram; @Ernst Snapchat; @AlexErnst
Jason Nash- Twitter and Instagram; @JasonNash
Josh Peck- Instagram: @shuapeck Twitter: @Itsjoshpeck Snapchat: @joshuapeck
Scottysire- Twitter; @imnotscottysire Instagram; @VanillaDingDong
Toddysmith- Twitter; @todderic_ Instagram; @todderic_
Zane- Twitter; @Zane Instagram; @Zane Snapchat; @ZaneHijazi
Dom: Instagram/Twitter: @DomZeglaitis
Jeff: Instagram: @Jeff Twitter; @JeffWittek
The Gabbie Show- Twitter; @TheGabbieShow Instagram; @TheGabbieShow Snapchat; @TheGabbieShow
Corinna- Snapchat/Twitter/Instagram: @CorinnaKopf
Bignik- Twitter: @BigNik Instagram: @RealBigNik Snapchat; @BignikVine
Heath- Twitter; @HeathHussar Instagram; @HeathHussar Snapchat; @HeathHussar
Seth - @sethfrancois
Jonah Hill- Insta: @nickantonyan
Brandon Calvillo- Twitter; @BJCalvillo Instagram; @BJCalvillo Snapchat; @BJCalvillo
Matt King - Twitter/Instagram/Snapchat: @MattRKing
Carly incontro- Twitter/Instagram: @CarlyIncontro
Erin Gilfoy- Twitter and Instagram: goddess_eriu Snapchat: erin_gilfoy
Jack Dytrych: Twitter: @BigJuicyJack Instagram: jdytrych22
Cailee: Twitter/Instagram: @CaileeRaeMusic
Lindsey: @lindseygroll
Julia Abner- Instagram; @JuliaAbner
Elton Castee- Twitter; @EltonCastee, Instagram; @EltonCastee
Meghan McCarthy- Twitter: @MeghanWMcCarthy
Jcyrus snapchat: @Jcyrusvine .
mike

Am

 

10 Jul 2019

daviddobrikvlogvloggerhowtodatingboyfriendtrynotlaughchallengefirsttimesurpriseemotionalmomdadfathercarteslamonkeyanimalreactionreact

Teilen:

Link:

Video herunterladen:

Link wird geladen...

Hinzufügen:

Meine Playlist
Später ansehen
KOMMENTARE 14 432
David Dobrik
David Dobrik Vor Monat
Hahaha sorry to say we took the wrap off right after he saw it!! So if you’re looking for Jason’s nudes on the highway ! Ya won’t find em!
Jobit X
Jobit X Vor Tag
Why David I spent hours searching for his car!!!😂😂
Kacchan’s Titties
😎🔫
crybaby dols
crybaby dols Vor 26 Tage
❤❤ love u David ❤❤
bff Krystal and Jazmen Gover
Hey I want to talk to you personally really bad and I want to meet everyone
shanna knepp
shanna knepp Vor Monat
I've watched this damn video 10 times and literally pissed myself from laughing and you'll never understand just how bad i needed this laugh!!!! Epic video dobrik
nicko654
nicko654 Vor 22 Stunden
is it just me or did anyone else realise that davids voice changes at 4:14 from low back to normal for like a second?? someones using voice effects
ASOW Vlogs
ASOW Vlogs Vor Tag
1like = 1sub
Maya Erlbaum
Maya Erlbaum Vor Tag
NICK WAS ON BB15 OH MY GOD
Sami
Sami Vor Tag
1:32 lmao
Sami
Sami Vor Tag
1:31
Janet Loves Everyone
in love with Jason’s mug
Lizz. exe
Lizz. exe Vor Tag
Song at 2:40??🥴
Paras Chavan
Paras Chavan Vor Tag
Which song did he use for the reveal
editingmom
editingmom Vor Tag
mariah and carlys friendship >>
editingmom
editingmom Vor Tag
jeff and natalie would be cute together ngl 🥴
Giuilianna Angulo
What's the name of the song he plays during the car bit?
mel k
mel k Vor 2 Tage
when heath was like *i think i did too much* i DIED😂
Chris Patterson
Chris Patterson Vor 2 Tage
How many people are gonna comment about Jeff covering Jason's mom's eyes? I don't understand lmao
Charbel Novo
Charbel Novo Vor 2 Tage
1:59 Susie laugh sounds like a tea pot
John Renaud
John Renaud Vor 2 Tage
Suzi is so sexy
Sierra Morales
Sierra Morales Vor 2 Tage
“Thats your fucking mother.” Get me every time 😂
LORD MAYA THE AWSOMENESS
2:00 Is my tea ready??? 🤣🤣🤣
lily lokko
lily lokko Vor 2 Tage
Jeff is so sweet jhesus him n jasons mum
rylee Benoit
rylee Benoit Vor 3 Tage
David with monkeys😂😂😂
muhammad Akar
muhammad Akar Vor 3 Tage
2:20
Ella And Bella Gamers
No one: Literally No One: David Dobrik: IM IN BED WITH A CELEBRITY!!
nick clizzie
nick clizzie Vor 2 Tage
Ella And Bella Gamers sounds like every ig model tryna get followers
khi llo
khi llo Vor 3 Tage
IM WHEEZING
F13RY _GOD
F13RY _GOD Vor 3 Tage
1:32 who else saw Jason’s mom in the background
Downer .16
Downer .16 Vor 3 Tage
2:31 when it stopped at that part I always thought my phone froze
Stacy Pike
Stacy Pike Vor 3 Tage
they sound like the people from the bank commercial
Colby_Brockers4life
At 2:56 heaths voice lmao
Stxrm R3zz
Stxrm R3zz Vor 3 Tage
The gas that makes your voice deeper can get stuck in the bottom of your lungs cause they gas goes down and helium goes up.... sorry didn’t mean to teach you
Ivy Gregory
Ivy Gregory Vor 3 Tage
if some one did that to my car i would flip
thatGuy 86
thatGuy 86 Vor 3 Tage
I think this was the only video we've seen where alex didn't blow out the birthday cake candles
I Like P1e
I Like P1e Vor 3 Tage
1:59 I lost it lmao I couldn't breathe
Mari Mendez
Mari Mendez Vor 3 Tage
Stoppp the way Mariah hugged Heath because his Pun was funny 😭
Hamz Sus
Hamz Sus Vor 4 Tage
1:52 LMAO THAT IS TURKISH MUSIC ON THE BACKGROUND
Fat Neeger 1
Fat Neeger 1 Vor 4 Tage
2:00
livsdays
livsdays Vor 4 Tage
You guys literally have 9 lives...
call qalaxy
call qalaxy Vor 4 Tage
I Lowkey don’t like Susie😠
Alexander_123486 Killer
I have just watched 3 of his vids and all of them were 4:20
Marella Natalicchio
1:44 WELCOME TO THE GATES OF HELL
Vivian Le
Vivian Le Vor 5 Tage
My question is how the car got to David's house and how it left David's house with that on it🤦🏻‍♀️
Tala Al-Abed
Tala Al-Abed Vor 5 Tage
Omg jason's mom in the back was so sad, while they were doing to helium and stuff like that :((
Arch
Arch Vor 5 Tage
David’s my favourite youtuber
Harambe isn’t Dead
1:45 when you’re dad tells a joke to another dad
Mary Griffith
Mary Griffith Vor 6 Tage
Pause at 0:41
Adam Hornack
Adam Hornack Vor 6 Tage
Dude Nick from Big Brother is in this shit im geeking
C McGee
C McGee Vor 6 Tage
whippits
Lyn Nguyen
Lyn Nguyen Vor 6 Tage
i wonder who had to drive the car back to david’s place. probably natalie. LOL
L dog
L dog Vor 6 Tage
I'm in bed with a celebrity😂
doug
doug Vor 6 Tage
When he was acting out the monkey part David looked like the little thing from Horton hears a who
Paniic_ blipbloop
Suzies laugh is just literally a wheeze
Danazia Scoggins
Danazia Scoggins Vor 6 Tage
OMG DAVID YOU MADE TIS ON MY BIRTHDAY JULY 8TH hahahaha happy birthday to me!!!!!
Chloee Marcheesy
Chloee Marcheesy Vor 6 Tage
This video is 4:20 long nice
kneeyuckahh
kneeyuckahh Vor 6 Tage
That’s your fucking mother lol
Natalie Silver
Natalie Silver Vor 6 Tage
I love how you love ABBA so much 😍
Victoria Martinez
All he said was this one is a funny one
isaneja tuigamala
Omg the things David comes up with is freaking unimaginable sometimes. It's like he thinks it, and it gets done...haha
TheRedHedgehog1 Hi SliverDragonz08
*Welcome to Prison David*
Miguel
Miguel Vor 7 Tage
David welcome to prison. I'm going to fuck you boy! Hahahha. I could only imagine drinking with these guys and doing some crazy shit haha!
Rad solutions Thank you Pennsylvania
What song is in the part where he gets there reactions
JULIUS PIZARRO
JULIUS PIZARRO Vor 7 Tage
God Susie is goregous inside and out😍 I love her
ohyeahyeahteam onig
1:32 killed me 😂😂😂
Beth M
Beth M Vor 7 Tage
Who is watching this video again just to see the monkey? Meeeee!!!!
Lillian Mehrabians
i love jason’s reactions for anything david does😂
Slapnuts
Slapnuts Vor 8 Tage
2:10
Hannah Gerber
Hannah Gerber Vor 8 Tage
Wait wasn’t nick on big brother?
Lauren White
Lauren White Vor 8 Tage
Jason in manic mode: "Fuck my kids! Fuck them!"🤣🤣
Bri Y
Bri Y Vor 8 Tage
That whole helium scene felt like a mad trip lmao
h a z z e
h a z z e Vor 8 Tage
1:21 OMG JEFF IS SO CUTE 😂😍
Excalibur
Excalibur Vor 8 Tage
They shouldve done the helium thing with susie it would've been funny😂😂😂
Derek Bernal
Derek Bernal Vor 9 Tage
Did they just noz it ??!??😂
Emily Laramore
Emily Laramore Vor 9 Tage
OMG THE MONKEYYYYY AHHHH
Evanfor Life
Evanfor Life Vor 9 Tage
Y
Nani Rodriguez
Nani Rodriguez Vor 9 Tage
2:24 OMG a little chikitin
YoUZ-XAiTzZz
YoUZ-XAiTzZz Vor 9 Tage
Me driving: "tire pops" tire: 2:00
Mia Lowe
Mia Lowe Vor 9 Tage
In the outro, David sounded kinda like Kylo Ren💀😂
Gemma Louise Couacaud
I felt like I was on psychedelics at 1:43
Unknown Ghoul
Unknown Ghoul Vor 9 Tage
Song at 2:37 ?
What up
What up Vor 10 Tage
2:56 heath
username 917451
username 917451 Vor 10 Tage
1:59 best part lmfaoo 🤣🤣🤣🤣🤣😭😭
Josie_Julia M
Josie_Julia M Vor 10 Tage
ok but david’s laugh after the monkey high fives hm was literally the cutestttt
Avery Grace
Avery Grace Vor 10 Tage
Pause at 0:41 David looks crazy
Kit Kats Gacha
Kit Kats Gacha Vor 10 Tage
Ima guess u love Mama Mia!
Nächstes Video
I HOSTED MY FIRST AWARD SHOW!!
4:57
David Bisbal, Greeicy - Perdón
3:33
David Garrett - Viva La Vida
4:29
David and Goliath
5:27
Aufrufe 6 438 988