Dunkel

Logic - Homicide ft. Eminem

LogicVEVO
Abonnieren
Aufrufe 45 033 593
95% 1 301 374 60 394

#Homicide
"Homicide" available on all streaming services now: logic.lnk.to/Homicide
Music video by Logic performing Homicide. © 2019 Def Jam Recordings, a division of UMG Recordings, Inc.
vevo.ly/gXjTAg

Musik

Am

 

28 Jun 2019

Teilen:

Link:

Video herunterladen:

Link wird geladen...

Hinzufügen:

Meine Playlist
Später ansehen
KOMMENTARE 73 049
Jaxon Warnes
Jaxon Warnes Vor 2 Stunden
:7
Kutta
Kutta Vor 8 Stunden
Lord bobby Salute to you this flow is fkn Wild Please come to AUSTRALIA let’s cyper Deadset 🔥
Red_Lane
Red_Lane Vor 8 Stunden
Bruh I bet that dead body was mgk Machine gun kelly
Ashutosh Kumar
Ashutosh Kumar Vor 9 Stunden
When you have to fast forward the recording to keep up with Eminem😂😂🔥🔥
Levi501
Levi501 Vor 11 Stunden
That's so funny at the end of the video......
Wenchantedy L
Wenchantedy L Vor 12 Stunden
that very last part: "he was on way too many nApKiNs"
FaZe XoTic
FaZe XoTic Vor 14 Stunden
My FPS: 2:28 VS Everyone else's FPS: 5:10
Anna Marie Morrison
Anna Marie Morrison Vor 14 Stunden
He's the BEST! SORRY for the lost of your father💐5/2019
Bruna plena
Bruna plena Vor 15 Stunden
Uai sou obesessed????
3 super boys
3 super boys Vor 16 Stunden
I had to rewind Eminem part a few times to get the real experience! It was dope...
Michael Rezendes
Michael Rezendes Vor 16 Stunden
Lit
Jason Kay II
Jason Kay II Vor 17 Stunden
lol did he say nigga
Snowy H
Snowy H Vor 19 Stunden
Mad props for Squids even playing like he could rap as fast as Logic.
Westin White
Westin White Vor 21 Stunde
this song did not need no video
Yiannis Ch
Yiannis Ch Vor 21 Stunde
If you turn the subtitles on they change like every half of a second. Respects to the oxygen particles that just go murdered!!
qtlofty on ig
qtlofty on ig Vor 21 Stunde
why do they do this mad fake voicemail shit just send an actual voice mail
anoop pillai
anoop pillai Vor 22 Stunden
This will be legend song after 10 years
dirk digler
dirk digler Vor 22 Stunden
Logic looks a nerd
Futbol HD
Futbol HD Vor 22 Stunden
2:10
kushal dabbe
kushal dabbe Vor Tag
Eminem, for God's sake breathe man
ItssYooBoii
ItssYooBoii Vor Tag
My man here got a 105 fly kill streak
Netanel Pingas
probably the best clip iv'e ever EXPERIENCED
Wesley Maina
Wesley Maina Vor Tag
Then Nicholas gonna start some fresh beef...somebody tell him whats coming for him (nick cannon)
Mr Meme
Mr Meme Vor Tag
Here’s a challenge: try to find a comment with a dislike.
jacob reviews
I like the story of the song and the end of it when Eminem actually does shit
lacy carolyn
lacy carolyn Vor Tag
Oxygen: my turn Them:YOU GUYS DIDN'T TELL HIM
Billy Jack Caldwell
OK, I have read comments suggesting that is it actually Eminem dressed like Chris D'elia and rapping D'elia's words in the car at the end of the video, but I can't be sure myself. I thought I caught a glimpse of Em's arm tattoos, but I'm still not sure. Can anyone confirm this?
Lord Genocide
Lmfao_That Shit Was Hilarious_Surprised This Dude Sittin' Beside Me Didn't Say Shit Tha Whole Time😂🤣
Danny Beltran
D12 4 Life!
Danny Beltran
F@#! Gucci gang
vini_n _come_doce
Can you, native, understand this music?
Dominic B
Dominic B Vor Tag
Lived under a rock not knowing who Logic was.. even though I follow EM since Infinite came out.. this guy fucking flows.
Baby yoda is coming for you AKA serviceshow
Best song ever and I never expected you to do a collaboration with Eminem you and Eminem are my favourite rappers
Fer Leon
Fer Leon Vor Tag
Check out my new freestyle on my channel and follow my IG - ferleonmxo thanks stay blessed yall 🙏
KILZ Dr.montrays
3:03 N-Word
Jeffrey Schrautemeier
🗑🗑🗑
TruVix
TruVix Vor Tag
We all kno the last verse was the best
Vibe TV Central
Damn
Brayden Mower
Omg Squints sounds so much like Logic And D’elia sounds like Eminem!
Sunsara Sunsara
How can 60k people not like this
Nächstes Video
Every Sick Day Ever
10:06
Aufrufe 1 015 287
Logic - Take It Back
2:30
Logic is TRASH!
8:47
Aufrufe 304
Logic - Contra
3:39
Aufrufe 10
Sancak - İnat (Official Video)
3:45