Dunkel

Most Wanted Killer | Anwar Jibawi

Anwar Jibawi
Abonnieren
Aufrufe 33 985 548
98% 333 143 6 712

WATCH MORE ► de-vid.com/group/PLbNDd5uPifopbYqGU2CX7_DNdQFutazzb
SUBSCRIBE ► de-vid.com/show-UCEr55381WIqO1w_IzgcI5DQ
-----------------------------------------------------------
FIND ME ON:
Instagram | instagram.com/anwar
Twitter | twitter.com/anwar
Facebook | facebook.com/anwar
TikTok | vm.tiktok.com/XjFcDp
Merch | lilshop.com
Text Me | my.community.com/anwarjibawi
CAST:
Anwar Jibawi | de-vid.com/u-anwar
Klarity | instagram.com/klarity
Clifford Cisneros | instagram.com/cliffcisneros
Truett Butler | instagram.com/punny_girls
WE HIT 500 VIDEOS WITH OVER 1 MILLION VIEWS ▶ de-vid.com/video/video-VOzQW_fff5A.html
Shots Studios Channels:
@Anwar Jibawi
@Awkward Puppets
@Delaney Glazer
@Hannah Stocking
@Juanpa Zurita
@Lele Pons
@Rudy Mancuso
@Shots Studios
@Shots Studios Kids
#Anwar
#AnwarJibawi

Komodie

Am

 

19 Jan 2017

Teilen:

Link:

Video herunterladen:

Link wird geladen...

Hinzufügen:

Meine Playlist
Später ansehen
KOMMENTARE 100
Anwar Jibawi
Anwar Jibawi Vor 4 years
Thanks for watching! Subscribe for more!
Tanya Regina Carino
Do you believe in love after love.
Renae Daly
Renae Daly Vor 25 Tage
So funny I’m not popular so I don’t care if you don’t like me
Oreo The Pomeranian
Kaka,ala
ariana rosales
ariana rosales Vor 2 Monate
J
Annalia Chin
Annalia Chin Vor 3 Monate
Love u Anwar 😘😘😘
LifeLong Bags
LifeLong Bags Vor 3 Stunden
😂😂😂
胥学梅
胥学梅 Vor 4 Stunden
haha
{Mižuki Chan}
{Mižuki Chan} Vor 7 Stunden
The picture of him though
PikachuTrainer 909
PikachuTrainer 909 Vor 8 Stunden
Among us?
sonic exe fan
sonic exe fan Vor 9 Stunden
I feel bad for the guy cause he got accused of being a murderer BY HIS FRIENDS AND GIRLFRIEND
Kimi Fn
Kimi Fn Vor 10 Stunden
this video never gets old 🥺😂❤️❤️❤️❤️
Itz Kawaii Chan Meow Girl
1:03 what song is that?
Nya mamaik
Nya mamaik Vor 13 Stunden
You Dead Anwar 😂😂
Xristaras
Xristaras Vor 13 Stunden
The longest 6 minutes of my life
Jocelyn Hunt
Jocelyn Hunt Vor 14 Stunden
XD
Bøba Bøi
Bøba Bøi Vor 14 Stunden
Their reactions......-
Keah Leigh
Keah Leigh Vor 15 Stunden
Hi
Gegi Gegi
Gegi Gegi Vor 16 Stunden
anwar: see she bealives me! klarity: AAAAAAAA
Gegi Gegi
Gegi Gegi Vor 16 Stunden
never gets old you are undertated❤️❤️❤️
Abinash Pegu
Abinash Pegu Vor 17 Stunden
Among us IRL
JOLIE MARQUEZ
JOLIE MARQUEZ Vor 19 Stunden
No No No No
gamingwithamie yt
gamingwithamie yt Vor 23 Stunden
faze rug be like on the news: bruh
Sivatha Meas
Sivatha Meas Vor Tag
😂
Hash tags gamming
Meme now
MARIO PLEASE
MARIO PLEASE Vor Tag
It’s not even April
iNJECTiON
iNJECTiON Vor Tag
Holy CRAP
Haj Med
Haj Med Vor Tag
He wasnt me hhhhhhjj
Syncere Council
Me:''put's bag over her head her:he is currently committing another murder. Me Watching:so what your saying if i go up to the news Reporter and put a bag over her head she'll be like ''he is currently committing another murder'' ;-;
Alan Ramirez
Alan Ramirez Vor Tag
bro this never gets old it the doink from the pan for me
Doug Allen Monroe
Anwar im gonna beat your ass😠😠 I'm getting that 3 million dollars!!!
meme god
meme god Vor Tag
If I was the dude I will not hang out with those snakes
meme god
meme god Vor Tag
He said million they said billion
Welita Silva
Welita Silva Vor Tag
🤣🤣🤣🤣
Fizze Lol
Fizze Lol Vor Tag
These idiots really think it's him- talk about fake friends my dude.
Callum Holt
Callum Holt Vor Tag
He's currently commiting another murder
Ber Bee
Ber Bee Vor Tag
Is he really a killer?????
Hamza Rana
Hamza Rana Vor Tag
hes not the killer
Dylan Lopez
Dylan Lopez Vor Tag
my question is why did he even have a gun?
ZHC GamingYT
ZHC GamingYT Vor Tag
I said 6"4 because I didn't know men were 5"4 my uncle is cryng
Rayna K.Bains
Ok Anwar Jibawi never sweares
Moonlight
Moonlight Vor Tag
1:04 song name?
oreoluwa onafowokan
Yup- saw that comin-
miros flores
miros flores Vor 2 Tage
Anwar: i hate this song Phone: sorry >:)
iiCloudyii
iiCloudyii Vor 2 Tage
I love how she’s so unbothered that she’s getting killed “*he’s currently committing another murder*”
Fxntxsyy! ツ
Fxntxsyy! ツ Vor 2 Tage
1:50 i just got killed dude im laughing like a hyena and a teapot
hawkins 03
hawkins 03 Vor 2 Tage
Bro that scream tho
Dark Unicorn
Dark Unicorn Vor 2 Tage
OMG THIS IS POST AT 2018
Ani M
Ani M Vor 3 Tage
🤣🤣🤣🤣👍👍👍
Triangle 565
Triangle 565 Vor 3 Tage
Uhhhh
Jonathan El Nino
Jonathan El Nino Vor 3 Tage
Best Comedian right now👏🏻
LemonTree
LemonTree Vor 3 Tage
In coming back from 2 years
kjcfl Midoriya
kjcfl Midoriya Vor 3 Tage
Fake gun dude
It,s roblox Foxy
It,s roblox Foxy Vor 3 Tage
Never every gets old-
Lemon_tea •
Lemon_tea • Vor 3 Tage
IT WASN’T ME!
Uce28
Uce28 Vor 3 Tage
I look nothing like that picture. *BIG SMILE😂
Sarah Johnson
Sarah Johnson Vor 3 Tage
😄 haha
Boltriz
Boltriz Vor 3 Tage
What’s the song called!!!
Rick Sanchez
Rick Sanchez Vor 3 Tage
Haha loud = funny haha 😐
Bunns XYS
Bunns XYS Vor 3 Tage
3.m you drive a hard bargain
Aleeyah cinnamon
Aleeyah cinnamon Vor 3 Tage
This never gets old I like to watch this every single day and it's just funny
Darkside_sisYT
Darkside_sisYT Vor 4 Tage
Hmm, did you notice. He actually has a mustache 👁👄👁
Arshad asadhulla
Arshad asadhulla Vor 4 Tage
Is reading your mind
I scare my cat
I scare my cat Vor 4 Tage
IT WASN'T ME!!!!!
Bone 2X
Bone 2X Vor 4 Tage
Quando Rando
Dark shadow Live
Dark shadow Live Vor 4 Tage
When the universe hates u
Keane Oakes
Keane Oakes Vor 4 Tage
The guy on the left never said anything
XxyoutubeViewsxX
XxyoutubeViewsxX Vor 4 Tage
Was the gun loaded Mr
Jason Majo
Jason Majo Vor 4 Tage
Me and the bois gonna drive to the sleepover to hangout so hype vl2 up 🆙 the loop 🔁
Ducky.
Ducky. Vor 4 Tage
When a person walks up to u and coughs 3:09
Anony mous
Anony mous Vor 4 Tage
What is the song name?
Sannie
Sannie Vor 4 Tage
What's the song name
Beauty with Francine
🙀
Christiane Hallinan
I have to be a good time and I would like to see you too much and I would like to run and the ambulance for a couple ppl interested at all times in decent shape of the moment and I would like to run away from the moment I was just wondering what time do you too baby and I have to see you guys soon after a good time and I would miss you too baby I was just a few minutes late but the ambulance for a couple ppl interested in the moment and I would miss you too much and I would like that too baby I have been working on the moment 09eo to run and the moment that I won is still a good idea to run on the moment o.o0 to run and the ambulance service in my schedule to see you guys soon after a couple ppl interested at the moment that is in a 9grubbing mood to see if jetta and I would miss you too much for a couple ppl interested at the moment that is in a 9grubbing mood to see if jetta I was just a few
Felix Shellberg
Felix Shellberg Vor 4 Tage
It wasn't me!!
Paradise Films
Paradise Films Vor 5 Tage
April fools this was posted on 20th of january
alta Sadler
alta Sadler Vor 5 Tage
okay
• Snûggle Püffs •
*april foolsss* Video: *made in January*
Mr. edrinly6
Mr. edrinly6 Vor 5 Tage
the bagger XD
Lightingforreal Gamer
Litterly the FBI is listening
Terra Jones
Terra Jones Vor 5 Tage
Bruh this is still funny after 4 years
Ghost1out
Ghost1out Vor 5 Tage
Every imposter in among explaining how they didn't kill the crewmate
Honey Bun
Honey Bun Vor 5 Tage
“He’s currently committing another murder”
its hailey hereシ
That was a plot twist
NoobOffical 09
NoobOffical 09 Vor 5 Tage
5:44 killer count : 2
Muhammad Ibrahim
Muhammad Ibrahim Vor 6 Tage
It was,nt me😁😁😀
Azreal Moorhead
Azreal Moorhead Vor 6 Tage
"He's currently committing another murder." "IT WASN'T ME!" You gotta love how calm she is about it, though.
Shaylynn Vanderhoeven
True though 🧐🤣
ANGEL ALMONTE
ANGEL ALMONTE Vor 3 Tage
LOL
NoobOffical 09
NoobOffical 09 Vor 6 Tage
Plot Twist : The Quiet guy was one of the police who recorded on a call
paupau playz
paupau playz Vor 6 Tage
*IT WASNT ME*
Shukri Said
Shukri Said Vor 6 Tage
2021 people
BatErdene Tuvdendorj
LOL BRO THIS IS THE BEST VIDEO EVER LOL XD 3>
BlackNight111 Plays
5:29 that scream tho 🤣😂🤣😂
softhauzer elvira
I’M SO MAD RIGHT KNOW
MDVlogz
MDVlogz Vor 6 Tage
I've been watching you for like 3-4 years
Zinick K
Zinick K Vor 7 Tage
R.I.p vines
Mohamed Alhammadi
IT WASINT ME after putting another murder😂😂
Marisela Soriano
Marisela Soriano Vor 7 Tage
THIS IS THE MOST AMAZING MEME EVER 🤣 😂 ❤ 👏 😍 🙌 🤣 😂
Izuku Midoriya
Izuku Midoriya Vor 7 Tage
Trash bag I should to that
GOTJUNKIN
GOTJUNKIN Vor 7 Tage
5:42 OMG😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Antonio Jimenez
Antonio Jimenez Vor 7 Tage
5:28 the scream tho
LuluLemonz10 _
LuluLemonz10 _ Vor 7 Tage
You sound like Alex from Madagascar
Aria
Aria Vor 7 Tage
3:27 lol
Julian Benson
Julian Benson Vor 8 Tage
dude i litterally called the double plot twist
Laura Graves
Laura Graves Vor 8 Tage
He hates that song? That was a phony excuse that didn't ring true. I'm glad they called him out on it.
Tuấn Khanh Nguyễn
What’s the name of the song?
Nächstes Video
Lie Detector | Anwar Jibawi
05:58
Aufrufe 31 000 000
Who is She? | Anwar Jibawi
04:11
Aufrufe 10 000 000
3 Perfect Tiny Dick Jokes
13:49