Dunkel

VAN TOUR | Custom Built For Twins To Live In

Dolan Twins
Abonnieren
Aufrufe 3 845 668
98% 38 048 409

Here is our Van Tour! We built a fully custom van suited for us twins to live inside of...
SUBSCRIBE - de-vid.com/u-TheDolan...
Merch - dolantwins.com
Check out our company Wakeheart! - wakeheart.com
Ethan’s Stuff
INSTAGRAM - instagram.com/ethandolan/
TWITTER - twitter.com/EthanDolan
SNAPCHAT - EthanDolan
Grayson’s Things
INSTAGRAM - instagram.com/graysondolan/
TWITTER - twitter.com/GraysonDolan
SNAPCHAT - GraysonDolan

Unterhaltung

Am

 

1 Dez 2019

Teilen:

Link:

Video herunterladen:

Link wird geladen...

Hinzufügen:

Meine Playlist
Später ansehen
KOMMENTARE 80
Patrick Morley
Patrick Morley Vor 3 Stunden
who else kind thought that the first part of the video felt sponsored
Markable
Markable Vor 5 Stunden
Did you guys build this or did someone get build this for you cause I kinda wanna get one-
jazzlyn Shelley
jazzlyn Shelley Vor 9 Stunden
anyone else wonder tf they didn’t blur the license plate out ??
Gloria Panda
Gloria Panda Vor Tag
So I am a little curious abt how they can shower or use a bathroom just me okay
Emmy Ortiz
Emmy Ortiz Vor Tag
i wonder how many tries it took them to do the intro-
Selina Zhu
Selina Zhu Vor 2 Tage
"Kinda sexy" - Ethan Dolan 2019 7:15
Brute Star
Brute Star Vor 3 Tage
Hold up how you cook
Jasmine Raines
Jasmine Raines Vor 4 Tage
Lol 😂 they don’t like each other very much
Ed 007
Ed 007 Vor 6 Tage
Very nice job Grayson. But,Sorry guys , in a few years you will want a mobile home. Why? Because among all the amenities, it has a toilet and a shower that you can use while on the road. I started off as a teenager doing a lot of camping in a tent while out in the mountains. Once I purchased a mobile home , I never looked back. Too comfortable with all the luxuries. You can travel everywhere while living in your home. I know , I've been doing it for almost 40 years.
Lily Martinez
Lily Martinez Vor 9 Tage
WAIT WHAT ABOUT YOUR REFRIDGERATOR AND ALsO showER
typing-kira
typing-kira Vor 10 Tage
property brothers 2.0
Michaela Krafcikova
HOW MUCH DID THAT VAN COST? IN WHAT YEAR COULD A WIENER SCHNITZEL-EATER AFFORD THIS?!
Genevieve Diemer
Genevieve Diemer Vor 12 Tage
i live in nj too
Ava Ferrell
Ava Ferrell Vor 12 Tage
they forgot the sink and shower......
Daniel Marticorena
Daniel Marticorena Vor 12 Tage
this video in a nutshell: heres storage for whatever we need on the road
Kweencub
Kweencub Vor 13 Tage
me: *watching this with my door open and my mum in the other room* “i can’t hear this” turns it up grayson:you can clos this if you want to have a REAL party in the back 😏 me: ffs 🤦‍♀️
Briana Dahl
Briana Dahl Vor 13 Tage
I love this so much, I want one
Justine Lancaster
Justine Lancaster Vor 13 Tage
damn they've had such glow-downs from this, 5 months ago, to now :(
Ruby Reyes
Ruby Reyes Vor 14 Tage
that is so sick !!! I want one
M.A.N. I.A.C
M.A.N. I.A.C Vor 14 Tage
7:15 "kinda...kinda sexy" 😂😂❤️
Paige Deering
Paige Deering Vor 15 Tage
2:41 did anyone else think when grayson was looking at E it was oddly attractive or am i just weird?
Mary Riccardi
Mary Riccardi Vor 15 Tage
I built a tiny home there so fun to make
Elle Star
Elle Star Vor 15 Tage
What was that dancing ✌🏼🤣😂
Elle Star
Elle Star Vor 15 Tage
I loved when Grayson was talking to the stuff😋
Elle Star
Elle Star Vor 15 Tage
I love them but Ethan is serious and Grayson is like.......
Nya Lawrence
Nya Lawrence Vor 15 Tage
yo, i use the same soap as them😂
Ashley Sandford
Ashley Sandford Vor 16 Tage
:) (: :)
Lily Woods
Lily Woods Vor 16 Tage
Grayson ‘talking about how they lived in the woods’ Ethan “ahhh I am getting attached by a flyyyy”
Cherokee Grandma
Cherokee Grandma Vor 16 Tage
QUESTION ... How do you heat your meals?? 🤔 NEXT VIDEO!! 😉👍🏼
Marlee
Marlee Vor 17 Tage
8:48 are those scrunchies? Or are they socks? Maybe I’m just delusional. Lol.
Marlee
Marlee Vor 17 Tage
Now looking at it more I think it is socks. 🙊oops
Lex Res Mark Sacay
Lex Res Mark Sacay Vor 17 Tage
Nice but you guys could’ve made it look/feel more spacious especially for a “tiny home”
yufan zheng
yufan zheng Vor 18 Tage
Is it just me or is Grayson looks like Garret 😂
Grace Milus
Grace Milus Vor 18 Tage
why when they ture on the music the soooooooooo funny
Scarlett Hodgson
Scarlett Hodgson Vor 19 Tage
How yall showering?
Scarlett Hodgson
Scarlett Hodgson Vor 19 Tage
How yall showering?
Joshua Wilson
Joshua Wilson Vor 20 Tage
Grayson: Casually explaining... Ethan: LoOk aT tHE CaMeRa aNd TaLk INTo tHe MIC!!!!!
Rainbow Apple
Rainbow Apple Vor 20 Tage
I love how they put gasoline right beside the food
Julia :3
Julia :3 Vor 20 Tage
uhhh where are you going to shower?????????????????
Hailey Thompson
Hailey Thompson Vor 20 Tage
cAsUally STOREES gasoline with cereal
My very fun times
My very fun times Vor 20 Tage
Question is there a bathroom? How u gonna stay there
Victorialynn Tong
Victorialynn Tong Vor 20 Tage
Where is the toilet?
everett ward
everett ward Vor 21 Tag
=-04321qwertyuiop[]\asdfghjkl;' zxcvbnm,.////////bg80909382pfhvnichjdn
sienna Austermiller
where yall gonna shower and go to the bathroom??
gxcha deer
gxcha deer Vor 22 Tage
just two grown men in a white van vibing lol
Alex D'Arcy
Alex D'Arcy Vor 22 Tage
Plz go on tour to dublin after corona🇮🇪🇮🇪🇮🇪
Judy
Judy Vor 22 Tage
In this video, Ethan looks like Grayson & vice versa.Must be the hair
Jazmire Yeyo
Jazmire Yeyo Vor 23 Tage
This is super dope!
Elizabeth Cornwell
Elizabeth Cornwell Vor 23 Tage
How much did this all cost because I have dreamed about doing this
sophie _ vibes
sophie _ vibes Vor 24 Tage
what about plumbing??? lol
The FluffKins
The FluffKins Vor 24 Tage
"we wan to give it a beach house feel" * goes on a trip in december*
The FluffKins
The FluffKins Vor 24 Tage
Ethan " Buisness in the front, party in the back" omfggg
Mila Gardner
Mila Gardner Vor 24 Tage
XD them dancing around in the van....also that hilarious Grayson close-up 5:39
Elira Dumani
Elira Dumani Vor 24 Tage
You should rent a tiny home and live there for a few days
Inigo joaquin
Inigo joaquin Vor 25 Tage
Anyone 2020?
Skyla Grant
Skyla Grant Vor 25 Tage
Property brothers who??
Ozzie Kasirer teitelbaum
put a tent on the top
Alex Navarro
Alex Navarro Vor 26 Tage
She’s honestly not that cute, and personality doesn’t count either
A!L33N MARI3
A!L33N MARI3 Vor 26 Tage
(Just saying not trying to be rude) Y’all could have also removed the other seats for more room.
heather poorbaugh
heather poorbaugh Vor 26 Tage
3:56 😂😂😂😂
Kiwii Keny
Kiwii Keny Vor 26 Tage
Im new to these guys but i get the hype now 😂 sometimes they sound like dumb frat bros but then they say the funniest well thought things 😂😂😂 they are so charming
bonita apple
bonita apple Vor 27 Tage
Your closet could be a shower even! Yall fuckkkkkkked up LOL but then again youre probably staying at hotels at night, eating our everyday so you dont need to cook but A for effort
bonita apple
bonita apple Vor 27 Tage
bunk beds in the back with storage under, table, sink, fridge on one side where your beds are, oven and storage on the other side
bonita apple
bonita apple Vor 27 Tage
You guys at least need a sink and a fridge! WTF were ya thinkin?
Shana Preston
Shana Preston Vor 28 Tage
Aka the front is a lady in the streets and the back is a freak in the sheets
Delaney Ferguson
Delaney Ferguson Vor 28 Tage
Get postcards from every state you go to and tape them to one of the walls by the bed
butter cup
butter cup Vor Monat
DOLAN TWINS NEED TO ,AKE THEIR INTROS QUICKER
Katarina Riesterer
what happens if they need to go to the bathroom?
a arguellez
a arguellez Vor Monat
No hate at all, love the outcome but I feel like other people have had the same size van yet could fit beds, bathroom,and kitchen(with a stove,sink)
ax rabeca
ax rabeca Vor Monat
No bathroom how are you going to survive
Amber
Amber Vor Monat
If I am not mistaken- did you guys seriously store gasoline near apples and cereal??? At 9:16 if you’re wondering. Please- correct me if I’m wrong..,
Ava mary
Ava mary Vor Monat
This looks so good
Riham Muruts
Riham Muruts Vor Monat
Me here is your shower
Woopwoop Granger
I'm glad they got this nice trip before the quarantine
Brittany Moreno
Brittany Moreno Vor Monat
Who else thought the intro was cool
Nicole Jessica
Nicole Jessica Vor Monat
I am so jealous you don’t understand
Mel Murray
Mel Murray Vor Monat
Where is the bathroom
Skyla
Skyla Vor Monat
wheres the bathroom?
shut the duck up
Solar panels is what they need
Tracey Marie Harrison
Grayson add my snap plz😭🥺 @thmarie98
Hurricane Hailey
Who else is here after twin my heart and noticed it is Ryan form the show
Nächstes Video