Dunkel

My First Kiss | Lele Pons

Lele Pons
Abonnieren
Aufrufe 7 948 543
96% 209 986 6 882

Please donate to Corentin, a beloved Shots Studios Family member ▶ www.gofundme.com/z67hg-250000
WATCH CELOSO MUSIC VIDEO HERE ▶ de-vid.com/video/video-oXm2AuqwPlc.html
AMIGOS MERCH ▶ lilshop.com
SUBSCRIBE HERE ▶ de-vid.com/show-UCi9cDo6239RAzPpBZO9y5SA
THANKS FOR WATCHING! :) LIKE & SUBSCRIBE FOR MORE VIDEOS!
-----------------------------------------------------------
FIND ME ON:
Instagram | instagram.com/lelepons
Twitter | twitter.com/lelepons
Facebook | facebook.com/lele
CAST:
Lele Pons | de-vid.com/u-lelepons
Chas Laughlin | instagram.com/chaslaughlinoutloud
Chelsea Rae Barton | instagram.com/chelsearae__
Nick Antonyan | instagram.com/nickantonyan
FOLLOW THE SHOTS FAMILY ▶ instagram.com/theshotsfamily
Shots Studios Channels:
Alesso | de-vid.com/u-alesso
Anitta | de-vid.com/u-anitta
Anwar Jibawi | de-vid.com/u-anwar
Awkward Puppets | de-vid.com/u-awkwardpuppets
Delaney Glazer | de-vid.com/u-deeglazer
Hannah Stocking | de-vid.com/u-hannahstocking
Lele Pons | de-vid.com/u-lelepons
Marlon Wayans | de-vid.com/u-marlonwayans
Rudy Mancuso | de-vid.com/u-rudymancuso
Shots Studios | de-vid.com/u-shots
Shots Studios [Vertical Videos] | de-vid.com/u-theshotsfamily
#Lele
#LelePons

Komodie

Am

 

6 Jul 2018

my first kissleleponsmyfirstkissaitana x lele pons telfono remixim thanksgiving dinnerfreaky fridaylele pons celosoAitana x Lele Pons - TELÉFONO (REMIX)leleponshannahstockingrudymancusoinannaanwarsarkisshotsshotsstudiosalessoanittabrazil

Teilen:

Link:

Video herunterladen:

Link wird geladen...

Hinzufügen:

Meine Playlist
Später ansehen
KOMMENTARE 14 160
Lele Pons
Lele Pons Vor 4 Monate
THANKS FOR WATCHING!!! Where was your first kiss?
Juan Gallardo
Juan Gallardo Vor 15 Tage
Lele Pons. Omg i love u
t o m
t o m Vor 21 Tag
from my mom
Rachel Bieneman
Rachel Bieneman Vor 2 Monate
Haven't had it yet
Azary_ 101
Azary_ 101 Vor 2 Monate
I haven't had mine... I might have mine soon though....😏
Bangtan Sonyeondan
Bangtan Sonyeondan Vor 2 Monate
Lele Pons I’m 11😂😂🤟🏻🤟🏻
gacha studio Channel
gacha studio Channel Vor 2 Stunden
I speak Spanish to hola lele 😁 I love your videos 😊😊
Aaliyah Lagardien
Aaliyah Lagardien Vor 3 Stunden
This is Emily 👯 👗 👢 I bet she cringed as hard as u guys
Abbru Jkr Abbru
Abbru Jkr Abbru Vor 10 Stunden
like the vidow
Abbru Jkr Abbru
Abbru Jkr Abbru Vor 10 Stunden
like the vidow
Samurai
Samurai Vor 20 Stunden
2:13😭😭😭😭😭😭😭😭😂😂😂
Bangtan Sasswars
Can ya all STOP bashing Lele If you didnt find it funny then LEAVE! She is been trying her best to make our worst mood good by making funny videos and now you all are going against her? JUST STOP!
madelief
madelief Vor Tag
omg jonah!!!
Courtney Chelimo
LOL
Maria Mora
Maria Mora Vor Tag
Haha i love when you scream MAMAAAA
Danica Edwards
I was 5 when I had my firsts kiss because in Kidergarten a boy kissed me!
Zachariah Kelley
what that girl real name on 3:54 in the pink shirt
Zachariah Kelley
what that girl real name on 2:10 in the black shirt
Breanna Walker
Breanna Walker Vor 2 Tage
The zaria text too😇☺😊 😀 😁 😀👑👒👗👜👡🐩🐶🏩🏨
Enrike Gaming
Enrike Gaming Vor 2 Tage
Jonah?!?!?
Dissapointment
Dissapointment Vor 3 Tage
This is tragic
kimmydabessst
kimmydabessst Vor 3 Tage
“I dont find it” 😂 i love LeLe PoNs soo much
TheLaughingPanda
TheLaughingPanda Vor 4 Tage
your the queen of vines 🤤💖
lord tachanka 981
Incredible tu ablas el ingles I el. Espaniol muy bien
Kai Hari Haran Nair
In school was my first kiss
Carla Maron
Carla Maron Vor 5 Tage
Nooooo serious Mama???😂😂😂♥️♥️♥️
Monsera Rivera
Monsera Rivera Vor 5 Tage
Such nice mom
grace mckinnon
grace mckinnon Vor 6 Tage
Ok what his channel
Stuart Hawtin
Stuart Hawtin Vor 6 Tage
My first kiss was at school and I was nine and it was to a boy named Harry I 💙Harry!!
Jenny Melissa Resendiz Ramirez
Jajajaja siempre pasa
Αργυρω Πουλακη
Malakes ellhniki leji den einai to mama😂😂😂
sahana styles
sahana styles Vor 7 Tage
I love how to say mammmmaaaaa every time!!! It's hilarious!!!You are pretty btw.
farihan hafiz
farihan hafiz Vor 7 Tage
Who the man instagram name?? Ahahah actually my English is not good
Greatestgamer 22
Greatestgamer 22 Vor 7 Tage
On valantines day at time square
Sister Elizabeth Here With You
@Lele Pons in preschool, there was this kid that ate play do and kissed me right after. Believe me or not but I stuck my tongue out at him, then I kicked him because he had made me fall, and then the teacher caught him, and he got oss ( out of school suspension) and now I am in 4 grade. 😘
Jamie king
Jamie king Vor 8 Tage
Funny last part
Sade Raukawa
Sade Raukawa Vor 9 Tage
❤️
kim and the squad
XD
Cris Del Orbe
Cris Del Orbe Vor 11 Tage
I have 8 years old I can’t have boyfriend
Elysia Lowe
Elysia Lowe Vor 11 Tage
I love youre video
Donna Micallef
Donna Micallef Vor 12 Tage
mama haha this this cute and funny
MiniDugleiker
MiniDugleiker Vor 13 Tage
JAJAJAJAJJAJAJJAJJAJAJJAJJAJJA
Viridiana's World
Viridiana's World Vor 13 Tage
Parents ruin everything but i still love them
Selena David
Selena David Vor 14 Tage
That was so awkward!😂
Theory Tips and tricks
4:28 ahahhaha
Rosie The dog adventures
When the grandma comes out . 😂
Quinn Anderson
Quinn Anderson Vor 14 Tage
I never had a kiss
Nataniel Tiglao
Nataniel Tiglao Vor 15 Tage
I hope my first movie date wouldnt be this bad.
Mia Percer
Mia Percer Vor 15 Tage
Hi I’m Mia
hdahd _
hdahd _ Vor 16 Tage
2:10 RAZZABAZZABOO! (Razbowski, subscribe to his chanell)
adam hogan
adam hogan Vor 17 Tage
Yikes
Washington 123
Washington 123 Vor 17 Tage
Boi you kissed ricegum 2 years ago so
Itsall ofus
Itsall ofus Vor 18 Tage
this video was so funny 😂 and cute
Itsall ofus
Itsall ofus Vor 18 Tage
u got ur first kiss 😘 wow amazing 😉 love u Lele ❤️💗💖❣️💛💚💕💘💝💞💓💜💙💓💓💛💜💗💖💚💘💞❤️️❤️️😍🐼🐼🍪💘💞🎊❤️🎤💘😂😋🤗🤗😉🤗🤗😍🤔🤔🍪🍪🍪🍪❤️🎤🎤😘
Joel Harris
Joel Harris Vor 18 Tage
JOOONNNAAAAHHHHHH I LUV U
some guy
some guy Vor 18 Tage
JONAH
Koyle Playz
Koyle Playz Vor 20 Tage
*Mama! MAMA!!!!!!!!!!*
Jillian Winch
Jillian Winch Vor 20 Tage
The Movies
Myra Lockwood
Myra Lockwood Vor 21 Tag
Me at the end MUMAAAAAA PLEASE PLEASE PLEASE LIKE
Ava Hayes
Ava Hayes Vor 22 Tage
Water park
offen un' ehrlich FAN Spears
hahaaa lmao
Frzalyva Ss
Frzalyva Ss Vor 23 Tage
Ok y’all can stop being rude saying this wasn’t funny...no one cares about what you think 💭😑literally 90% of the comments are saying it wasn’t funny stfu NO ONE CARES keep your rude comments to yourself. Damn
Sammy
Sammy Vor 15 Tage
Feruza Aliyeva but you cared enough to complain about them . Sounds like you do care. A lot
Alondra Bless
Alondra Bless Vor 23 Tage
I love you lele ohhhh ..... But don't worry I'm a girl
QURUX SAME
QURUX SAME Vor 24 Tage
*KISS ME 😍 PLEASE ONLY GRIL 💋👄🧒 ok*
Rihaan Hassan
Rihaan Hassan Vor 24 Tage
Was her mum kissing someone at the end like if they did
Mr patato man
Mr patato man Vor 24 Tage
Woah not that far
Jennifer Rampersad
Jennifer Rampersad Vor 24 Tage
I love it so much
Caitlynn Brady
Caitlynn Brady Vor 24 Tage
Never kissed anyone besides a family member
hyper istic
hyper istic Vor 25 Tage
The mum at the end lol 🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂
Kamaya Thompson
Kamaya Thompson Vor 26 Tage
They're such a cute couple!!! Bye haters. Lele you are amazing no matter what people say. I report haters because they don't deserve to be on DE-vid.
Sammy
Sammy Vor 15 Tage
Kamaya Thompson so people with valid criticism can’t be on youtube ? Freedom of speech. Ever heard of it ?
Itz _Dani
Itz _Dani Vor 26 Tage
You are my hero😄😀
Neja Štricelj
Neja Štricelj Vor 26 Tage
October 2018??? K... seems just me...
Neko Loki
Neko Loki Vor 27 Tage
Literally all her fans are to young to even realate to this lmao
carl bartrum
carl bartrum Vor 27 Tage
The entrance doesn’t look like a cinema
Y O N N A
Y O N N A Vor 27 Tage
the end so funny 😂😂😂
Charlotte Smith
Charlotte Smith Vor 28 Tage
Love this vid lol
Naidelis Bencosme
Naidelis Bencosme Vor 28 Tage
😂😂😂
Muniru Kabba
Muniru Kabba Vor 28 Tage
Was the kiss that good??? 😅😂🤣
Darrian Hollis
Darrian Hollis Vor 28 Tage
Hi goed. Job
Blue Sun
Blue Sun Vor 29 Tage
LOL popcorn 🍿 in the boobs
Vines Tech
Vines Tech Vor Monat
Hahaha awesome video
Mohamd from iraq
Jonah!!!!
Tyler Wings
Tyler Wings Vor Monat
This is Elena 👑 👩🏻 👗 👢 Shes 23 and just got crown Queen one like is equal to one year lets see how many years she reign
London John
London John Vor Monat
Chelsea is so hot.
Blaizing Arts
Blaizing Arts Vor Monat
im to young bruh
Blaizing Arts
Blaizing Arts Vor Monat
no kissin for meh
Laura Isabella
Laura Isabella Vor Monat
Soy la única que habla español? COLOMBIA!!
Abby Camacho
Abby Camacho Vor Monat
I haven't had one
Jeniah [iHotdogs]
The comments are trying to make me wanna click away from dis vid
Zlatinka Markovic
I love you Lele🕴️❤️
Katie Rose
Katie Rose Vor Monat
I couldn't stop laughing at the end!
wig snatched-
wig snatched- Vor Monat
Pause at 3:34 put English captions on I want car to eat your cow
mudkipz e
mudkipz e Vor Monat
I want to believe she somehow has it rigged so that her like to dislike ratio is small, since everyone is cringing in the comments
bhuvana senthil
bhuvana senthil Vor Monat
Mamaaaaa
Minti Tomato
Minti Tomato Vor Monat
Category: Comedy DE-vid is such a liar
Trisha Gabriel-Scott
LELE WHAT ABOUT JUANPA
Geanshimayschka Belioso
Des is Mi 👸 👚 👢
Zhansaya K
Zhansaya K Vor Monat
Does anyone know the name of the guy with glasses and a blue shirt? Need the name of the actor)
H20 Delirious Fan
MAMA! Yes Queen lol
DIY with ya gal Sadeem
i ship your ass with juanpa
Tubylubrx
Tubylubrx Vor Monat
JONAH U TRAITOR
Bảo Ngọc
Bảo Ngọc Vor Monat
Mama MaMA MAMAAAAAAAAAAA 😂😂😂
KC Obi
KC Obi Vor Monat
I ship lele and chas 😁😁
Josh Beadle
Josh Beadle Vor Monat
Muy gracioso
Rawan Ismail
Rawan Ismail Vor Monat
My favorite Food is Green
Chloe_YT LOL
Chloe_YT LOL Vor Monat
If you haven’t noticed there’s a ring on the boy’s hand already XD
Junior Castro
Junior Castro Vor Monat
Jonahhh for David dobrik 😂👏😂👏😂👏
Nächstes Video