Dunkel

What Happens After a Breakup | Hannah Stocking

Hannah Stocking
Abonnieren
Aufrufe 2 674 528
97% 82 068 1 688

Thank you ATTN: for partnering with me! Follow ATTN: on Facebook! facebook.com/attn
WATCH MORE ▶ de-vid.com/video/video-4kDklB6-69Q.html
WATCH MORE ATTN VIDEOS ▶ de-vid.com/group/PLhXKD5pCp-3AoG6kHYy4Gh2ehnPZrvSqG
SUBSCRIBE HERE ▶ de-vid.com/show-UCkS8bfIrm38QCSQeOqRxR4A
THANKS FOR WATCHING! LIKE & SUBSCRIBE FOR MORE VIDEOS!
---------------------------------------------------------
FIND ME ON:
Instagram | instagram.com/hannahstocking
Twitter | twitter.com/hannahstocking
Facebook | facebook.com/hstocking
CAST:
Hannah Stocking | de-vid.com/u-hannahstocking
Julissa Prado | instagram.com/julissa_prado
Fiammetta Cavatorta | instagram.com/fi_cavatorta
Adan Castillo | instagram.com/adancastillojr
FOLLOW THE SHOTS FAMILY ▶ instagram.com/theshotsfamily
Shots Studios Channels:
Alesso | de-vid.com/u-alesso
Anitta | de-vid.com/u-anitta
Anwar Jibawi | de-vid.com/u-anwar
Awkward Puppets | de-vid.com/u-awkwardpuppets
Delaney Glazer | de-vid.com/u-deeglazer
Hannah Stocking | de-vid.com/u-hannahstocking
Lele Pons | de-vid.com/u-lelepons
Marlon Wayans | de-vid.com/u-marlonwayans
Rudy Mancuso | de-vid.com/u-rudymancuso
Shots Studios | de-vid.com/u-shots
Shots Studios [Vertical Videos] | de-vid.com/u-theshotsfamily
#Hannah
#HannahStocking
#ATTN

Komodie

Am

 

14 Apr 2018

what happens after a breakuphannahstockingwhathappensafterbreakupimpressing your exam i addicted to shoppingfinding the perfect jobgoing through pubertyImpressing Your Ex | Hannah Stockingleleponshannahstockingrudymancusoanwarshotsshotsstudiosalessoanittabrazil

Teilen:

Link:

Video herunterladen:

Link wird geladen...

Hinzufügen:

Meine Playlist
Später ansehen
KOMMENTARE 3 580
Hannah Stocking
Hannah Stocking Vor 8 Monate
Do you act differently after a breakup?!
دحوم محمد
I m stel act different i drink to matsh i thenk i well dee
FaisalsaifiVEVO
FaisalsaifiVEVO Vor 29 Tage
Yes😂😁😀😶😥😭
FaisalsaifiVEVO
FaisalsaifiVEVO Vor 29 Tage
Yes😂😁😀😶😥😭
Beniamin Savoi
Beniamin Savoi Vor Monat
Yes 😥😔😭😭😭
Ge Jing Beh
Ge Jing Beh Vor 3 Monate
Hannah Stocking me
Zoriah Mills
Zoriah Mills Vor 6 Tage
My boyfriend cheated on me with my best friend and I've been focusing on me for change thank you Hannah for this video
natalka Szymańska Szymańska
Im in the friend zone
Yianna & katia forever fam
#beengonethewbadbreakup
ggvvnygg fguii
ggvvnygg fguii Vor 18 Tage
yes i have cryed for a week
br_bru-jhy
br_bru-jhy Vor 19 Tage
i have\
Irregular Girls
Irregular Girls Vor 22 Tage
Currently crying and eating ice cream.. I’m not even sad.. but I’m crying🤣
Khaled Zarif
Khaled Zarif Vor 28 Tage
Im single til I met you.
Alina Kischik
Alina Kischik Vor 29 Tage
I'm going through one right now
CaptainVoice
CaptainVoice Vor Monat
She’s so pretty! 😍😍🔥🔥🔥❤️❤️
Blackpink LoveBlink
I’m now single
Chene Bisschoff
Chene Bisschoff Vor Monat
Did she become a teacher?? Is it just me😂😂
Ashlyn Wise
Ashlyn Wise Vor Monat
my boyfriend cheated on me
thushara A
thushara A Vor Monat
I fall in love with that panda doll near to her... That so cute and fluffy though 😍♥️
Myriam Flores
Myriam Flores Vor Monat
I don’t act differently after break up I cry for one day and the next day I feel little better but after days, weeks and months I feel much better like I’m a happier person again :)
Myriam Flores
Myriam Flores Vor Monat
I never have a bad break up I’m being a break up and it for good for us. :) but I’m back to single again yayyy I am happy now!!!!! But I stopped eating because I don’t want to get fat again
Miss unicorns 🦄
Miss unicorns 🦄 Vor 2 Monate
I love this channel
Melanie Sandoz
Melanie Sandoz Vor 2 Monate
I remember that my ex used me to get to my best friend twice
Schulte 24
Schulte 24 Vor 2 Monate
i never was in a relationship but right now i am having a crush on a girl in my class but she is straight😥 i think it is a similar feeling
Wølfy Qúeeñ
Wølfy Qúeeñ Vor 2 Monate
Ive been single my whole life
Chloé Guerrouche
Chloé Guerrouche Vor 2 Monate
I love your scientific videos 💕
Vicky Romero
Vicky Romero Vor 3 Monate
I have gone though a bad break up it sucks😭
Sky Read
Sky Read Vor 3 Monate
My boyfriend broke up with me on the last day of school
wow Tran
wow Tran Vor 3 Monate
I Love it
angel's wings
angel's wings Vor 3 Monate
That was realy nice thank u so much for filming this vid love u from india
Eva Saldivar
Eva Saldivar Vor 3 Monate
I did like a week ago I'm still not over him
sara clover
sara clover Vor 3 Monate
BTW I never had a relationship so don't wanna know how it feel and don't wanna be in a relationship cuz if i be in the relationship the will brick my hard in a day so ENJOY yourself
Mr Grey Mantello da tempesta
I'm single to?
Àçé Lorenz
Àçé Lorenz Vor 4 Monate
#rebound #yolo
rahma hafez
rahma hafez Vor 4 Monate
Love u
Fernanda Barrientos
Fernanda Barrientos Vor 4 Monate
I love this kind of videos, love you ♥️
Infernal Soda
Infernal Soda Vor 4 Monate
Yo my gf just broke up with me and I didn’t do that shit u did... oh except for 😢... ur AWSOME btw
#xxstargamer
#xxstargamer Vor 4 Monate
OMG, HANNAH I LOVE YOU SO FREAKIN MUCH, although......its so hard ot take you seriously XD you always make such funny vines that its hard to take you seriously so yeah.... XD i love you tho! and lele, spence, twan, innana etc tell them i love themm all too for me please!
Aaliana Simon
Aaliana Simon Vor 4 Monate
If you are with max tell me
Aaliana Simon
Aaliana Simon Vor 4 Monate
I broke up with max
Aaliana Simon
Aaliana Simon Vor 4 Monate
My boyfriend broke up with me
Trynadi Bailey
Trynadi Bailey Vor 4 Monate
This is stupid no effence
Katie Makes videos
Katie Makes videos Vor 4 Monate
My so called best friend ' hated ' my new boyfriend so she made me break up with him ... I did So that so called bestie asked him out That douche bag ex said yes
black star
black star Vor 4 Monate
Yeah i have been in a breakup
Blanca Aldama
Blanca Aldama Vor 4 Monate
You are so smart
dana gray
dana gray Vor 4 Monate
its ok if you go to a breakup
XxVIBESxX XxQUEENxX
XxVIBESxX XxQUEENxX Vor 4 Monate
My sister haves every time she dated someone
Lenita Gatlin
Lenita Gatlin Vor 4 Monate
Yes
Alya Hammad
Alya Hammad Vor 4 Monate
Hannah keep doing these videos they are soo good
Laken Hudgens
Laken Hudgens Vor 5 Monate
This is why I'm single (I don't really want a boyfriend right now either)
Fatima Clarke
Fatima Clarke Vor 5 Monate
I love you Hannah
nounou dreams
nounou dreams Vor 5 Monate
#RevengeBodyForTheGram
Lizbeth Merchan
Lizbeth Merchan Vor 5 Monate
Lol I won’t call him I’ll text him
V.I.P V.I.P untill whenever
Me:What I am after is an idol so that means I can never have an idol forget about idol and live single........ 4ever 😂
XxWolf_ ChanxX
XxWolf_ ChanxX Vor 5 Monate
☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️😭😭😭😭😭
XxWolf_ ChanxX
XxWolf_ ChanxX Vor 5 Monate
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊☺️☺️☺️☺️☺️☺️
Ben  Vlogs
Ben Vlogs Vor 5 Monate
I Can’t Share The Video Cuz Im 10 And Single
Fairy Tail Fan
Fairy Tail Fan Vor 5 Monate
After a breakup I don't give a shit. I really REALLY don't.
Portland, Maine
Portland, Maine Vor 5 Monate
“HANNAH STOCKING *music plays* LIKE AND SUBSCRIBE *music plays video ends*”
iiomq_ GachaFrost
iiomq_ GachaFrost Vor 5 Monate
I wouldn’t be upset and it wouldn’t affect me cause my latest bf was a dick to me.
Li xu
Li xu Vor 5 Monate
I looooooooove your video so much
Rakan-_-Pro
Rakan-_-Pro Vor 5 Monate
Wait this is real I thought it was a joke
Ariana Verdejo
Ariana Verdejo Vor 5 Monate
My sister had a bad break up. When she broke up with him he got a new girlfriend and now he has a son
Jocelyn Baltazar
Jocelyn Baltazar Vor 5 Monate
you are a good bff.
Adriana Pupcorn
Adriana Pupcorn Vor 5 Monate
I've gone through a bad breakup..... My food.
georgia McMillin
georgia McMillin Vor 5 Monate
I'm only 11 yrs old and I have had boyfriends XD But I just recently broke up with a guy named Adam ;-;
Patience Cooks
Patience Cooks Vor 5 Monate
I’m single but someone has my heart who doesn’t love me back 🤷‍♀️💔
TAEHYUNG'S LEFT DOUBLE EYELID
Im kinda confused cause I like this kid and im friends with his older sister and she knows i like him and me and him are in the same class and i think he knows i like him cause my friends were being assholes and conspiring our marriage, like wtf. Also they would drop my stuff infront of him and be like "oops sorry Andrew, guess you'll have to help her' and then they would run away. My friend said that he talked to her and said " I like a girl in the class whose first name starts with A" AND IM THE ONLY FUCKING ONE. someone help plz
Unicorn loverrsoso
Unicorn loverrsoso Vor 5 Monate
I love you 😘 Hannah
Shaurya Khandelwal
Shaurya Khandelwal Vor 5 Monate
Well I am 10 so NO
Cool Swag
Cool Swag Vor 5 Monate
That will happen after a break up
river westcott
river westcott Vor 5 Monate
my old bf he was the best and he hates me a lot now and iv been acting all mean and saying bad words and stuff so ty for this vid Hannah :P :]
sadie riddle
sadie riddle Vor 6 Monate
iam single now
sadie riddle
sadie riddle Vor 6 Monate
eat and cry
Lovely Bunny
Lovely Bunny Vor 6 Monate
Omg thanks I loved it my ex got with my best friend after are 2 month anniversary. Only because I want wearing short scertsSkirts
Lovely Bunny
Lovely Bunny Vor 6 Monate
And short dresses
Tasha O’Brien
Tasha O’Brien Vor 6 Monate
I have never had to be sad over a breakup cuz i have not got a boyfriend!
Natural Disasters
Natural Disasters Vor 6 Monate
Jesus your smart!
Josefina Calderon
Josefina Calderon Vor 6 Monate
Hannah your prity
Alissa rivera
Alissa rivera Vor 6 Monate
Soooo true
Franki Montenegro
Franki Montenegro Vor 6 Monate
Was this video for real or is it a joke?
rosidah othman
rosidah othman Vor 6 Monate
At least ALL LF YOUR FUCKING MONEY CAN USED ON YOURSELVES WITHOUT BUYING THE OTHERS YAAAS #SINGLE
Unicorn Chick
Unicorn Chick Vor 6 Monate
Am I the only one here who isn’t allowed to have a boyfriend?? #SinglePringle
gamingdd X3
gamingdd X3 Vor 6 Monate
She smart
crazymus10
crazymus10 Vor 6 Monate
This is so true
Simara Wilborn
Simara Wilborn Vor 6 Monate
Same thing haded to me😭😭😭😭
Charlotte Davis
Charlotte Davis Vor 6 Monate
Never dated so never been through a breakup
Larishka Tripoli
Larishka Tripoli Vor 6 Monate
I am just 12 my boyfriend break up with me...weve been couple for only 2 yeard😨
Dalpaxso .,.
Dalpaxso .,. Vor 6 Monate
*Do you act different after a breakup?* Me: No because I quit on boys in 1st grade
9dog101
9dog101 Vor 6 Monate
But this only works for attractive people...
Maja Brcic
Maja Brcic Vor 6 Monate
you are so cute
DinoGamer
DinoGamer Vor 6 Monate
Look at the curly pretty hair girl she has red. The other beautiful girl has white
Katie B
Katie B Vor 6 Monate
no one needs a man (but i do)
SML Gacha Sisters
SML Gacha Sisters Vor 6 Monate
Me after a breakup: Boyfriend: Im breaking up with you lol Me: ok bye Boyfriend: your not hurt? Me: no lol i dont really care Boyfriend: WTF!!!
Dinopop Loves u!
Dinopop Loves u! Vor 6 Monate
Ya I’m a kid but I had a kid boyfriend and we broke up 😭😭😭😭😭😭but I found a game that got me Over him!
Poonam Panwar
Poonam Panwar Vor 6 Monate
Love u hanna😘
Ally is annoying !!!
OH NO FACTS lol
Daniel younan
Daniel younan Vor 6 Monate
Yes. In my Breakup I was like crying all day.
Crystal_ Arxtic
Crystal_ Arxtic Vor 6 Monate
#single
- tea maker
- tea maker Vor 6 Monate
outro song?
Gacha Sakura
Gacha Sakura Vor 6 Monate
This happens after a breakup: I dont care, my savageness raises, and then i wait for them to want me back so i can use one of those good ol' ex roasts
jennifer pearce
jennifer pearce Vor 6 Monate
Me too
Alex Hyper girl fox
Alex Hyper girl fox Vor 6 Monate
#yolo
Lulubear
Lulubear Vor 6 Monate
Did anyone else notice that the friend wearing red was always like yeah go for it and the friend wearing white was very precocious? I did so I think it’s a hidden message like the white shirt is her carful side, and the red shirt is the outgoing and careless side! 😂
Nova MoonForest
Nova MoonForest Vor 6 Monate
Lol Boys have broke my heart so many times 😂
Antwone Woods
Antwone Woods Vor 6 Monate
Me
Nächstes Video
Hi I'm Poppy Oh
Vor 6 Tage