Dunkel

Spicy Noodle CHALLENGE with Ian Harding | MUKBANG | Shay Mitchell

Shay Mitchell
Abonnieren
Aufrufe 922 964
99% 47 788 241

The time has come... my dear friend Ian Harding and I are trying the spiciest Ramen Noodles in the world! (Or so they told us at the restaurant)... I have to say, I can handle my spice, but this... this was something else. We hope you enjoy watching us suffer.
Follow me!
DE-vid: bit.ly/ShayMitchellYT
Instagram: bit.ly/ShayInstagram
Snapchat: officialshaym
Facebook: bit.ly/ShayFacebook
Twitter: bit.ly/ShayTwitter
Google Plus: bit.ly/ShayGPlus
New videos every week!
Hello! I’m Shay Mitchell, best known as Emily Fields in the television series Pretty Little Liars. Subscribe for my fashion, hair, and makeup tips. My favorite food recipes, travels and the fitness routines that keep me healthy! Join me backstage on the Pretty Little Liars set, on photo shoots and my crazy wild adventures!

Praktische Tipps & Styling

Am

 

9 Aug 2018

Shay MitchellShayMitchellShay Mitchell YouTubeYouTube Shay MitchellShannon MitchellShayMShay MitchPretty Little LiarsPLLEmily FieldsABC FamilyActressAmore and VitaFashionBeautyMukbangSpicy Noodle ChallengeSpicy Ramen ChallengeMukbang ChallengeIan HardingWorld's Hottest RamenMan Vs. Food

Teilen:

Link:

Video herunterladen:

Link wird geladen...

Hinzufügen:

Meine Playlist
Später ansehen
KOMMENTARE 2 064
Mikaela Grace
Mikaela Grace Vor 4 Tage
I miss these two doing videos!
Abbie Parry
Abbie Parry Vor 5 Tage
Ian’s me after eating one bite of a curry
Madisen Shaw
Madisen Shaw Vor 6 Tage
At 1:28 tho 😂💞
Sena Özlü
Sena Özlü Vor 6 Tage
I have question: Are they together?
Rachel Osei
Rachel Osei Vor 10 Tage
Hiii I love your character as Emily in PLL 🧡🧡🧡🧡🧡
Nakayla Brown
Nakayla Brown Vor 12 Tage
Ian's face 😂😂😂@54 seconds
Liv potter
Liv potter Vor 13 Tage
She hardly had any kept twisting it around more than anything
Terese Grattan
Terese Grattan Vor 14 Tage
Its 12:07am here in New Zealand right now, and all im craving are these noodles :( so attempting my own spicy noodles just so i get that feeling haha
Nicoleta Klein
Nicoleta Klein Vor 15 Tage
😂😂😂Funny! I like the end and the music when she put the picture on the wall.😁😂😂
Emily Muse
Emily Muse Vor 18 Tage
At 2:23 you can see the camera man He’s like not even hiding
Katie Walker
Katie Walker Vor 18 Tage
WE NEED BUTTAH BENZO PLEASEEE SHAY XX
Kay TV
Kay TV Vor 20 Tage
🄸🄺 🅃🄷🄸🅂 🄸🅂 🅁🄰🄽🄳🄾🄼 🄱🅄🅃 🅈🄾🅄 🅂🄷🄾🅄🄻🄳 🄱🅄🅈 🅃🄷🄴 🅂🄾🄱🄰 🄽🄾🄾🄳🄻🄴 🄱🄾🅆🄻 🄵🅁🄾🄼 🄿🄰🄽🄴🅁🄰 🄸🅃 🄸🅂 🄳🄴🄻🄸🄲🄸🄾🅄🅂😍
Jess Sings x
Jess Sings x Vor 21 Tag
Shay: we can try a little iced tea Ian: *iced tea!!!!!!!!!*
rattlingcricket 75809
Omg when Ian's phone rang did anyone else hear the pll theme tune
yehudit33
yehudit33 Vor 28 Tage
This is so funny! Love it!
Diana Plancarte
Diana Plancarte Vor 29 Tage
The way ian talked when he tasted shay's noodles😂😂😂
Deysi Velasquez
Deysi Velasquez Vor 29 Tage
Lol me watching them eat spicy food then me eating cereal and my sister eating ice cream lol
sedara ward
sedara ward Vor 29 Tage
“well it’s not like.. killing me” -shay 💛 “you gotta give it time it’s been like 11 seconds” - ian 💚 me : ou .. 😂😂
Versace gomez
Versace gomez Vor Monat
i love your channel sm shay
Versace gomez
Versace gomez Vor Monat
these editing skills thooooo
Versace gomez
Versace gomez Vor Monat
YOUR NEXT VIDEO SHOULD BE WITH ASHLEY BENSON OMG I MISS BUTTAHBENZO 😩♥️
Carolyne Miranda
Shay, subtitles your videos in Portuguese, you have many fans here in Brazil. You will win many enrolled by placing subtitles in Portuguese.
Nayara Reyes
Nayara Reyes Vor Monat
you are the best.I love you
Shellz Zabat
Shellz Zabat Vor Monat
Why are the bowls so DANG big?!!!!
Rubi Bernardo Lopez
Omg PLL forever I love Ian's ringtone
Gisselle Arevalo
1:35 min 😪 miss PLL
naturellebella
naturellebella Vor Monat
Even if it wasn't spicy, I couldn't drink/eat that whole bowl in 30 minutes. I love noodles but hate broth.
It’s Leeyah
It’s Leeyah Vor Monat
Omg my favorite people from pll
Kaitlin McQueen
Kaitlin McQueen Vor Monat
what sunglasses is she wearing? i love them
lifewithkamille
lifewithkamille Vor Monat
Lmao made my night! Miss watching pretty lil liars
Kisha amoah 1
Kisha amoah 1 Vor Monat
ian commentary kills me x) !!!
Analice Lopes
Analice Lopes Vor Monat
Cadê legenda BRASIL??
kaci Simmons
kaci Simmons Vor Monat
I love spicy food but I can’t taste it the spice doesn’t faze me xx
Dehy Ct
Dehy Ct Vor Monat
You are super fabulous I love you I almost do not understand much English would be super great if you add subtitles in Spanish greetings from Costa Rica
Hilary Holmes
Hilary Holmes Vor Monat
Is it strange that I want ramen now?
Ashley Golladay
Ashley Golladay Vor Monat
Please make more videos you both are hilarious!!!
Abby Shack
Abby Shack Vor Monat
Pretty sure Shay and Ian recorded all the vids of them together in the same day
Always Lorna Marie
I could never do this. Shay your a savage
Deni_ 0
Deni_ 0 Vor Monat
1:28
Shompoo Sasangbong
im just so hungry right now TT
cici30love
cici30love Vor Monat
Lol this was hilarious 🤣🤣😊
LatinoPho
LatinoPho Vor Monat
LMAO WELL PREPARED I LOVE IT !!
Mizz Mimi
Mizz Mimi Vor Monat
*these videos are giving me life*
Solane
Solane Vor Monat
Omg Ian's ringtone I'm dead
Margaret Spreng
Margaret Spreng Vor Monat
Ian’s ringtone tho
Lou’s Girl
Lou’s Girl Vor Monat
Omg the PLL theme song ring tone!
Yesica Sari
Yesica Sari Vor Monat
Ochoron or Orochon?
123avnee
123avnee Vor Monat
the photo at 8:34 looked edited onto some white paper hehe - but idk maybe its just superr hd!
123avnee
123avnee Vor Monat
Haha drinking cold stuff amidst spicy and hot food makes it wayy worse!!
123avnee
123avnee Vor Monat
How did no one freak out about the fact that Freakin' Shay Mitchell and Ian harding were sitting there!!❤️❤️❤️
123avnee
123avnee Vor Monat
I'm tempted now, except seeing shay sweat haha made it go away!
Minecraft Awesomness
Who else is getting hungry from this???
Book Hello
Book Hello Vor Monat
Ian’s reaction is so cute,omg my heart!🤪🤪🤪
d g
d g Vor Monat
ian's dont even look hot tho lol
Emilia Marie
Emilia Marie Vor Monat
Oml. I love how she still put her picture on the wall, I fr love her so much.
Pepita Abeln
Pepita Abeln Vor Monat
Ian's ringtone is the theme song from PLL? That's sooooooooooo cute
Emma Winterson
Emma Winterson Vor Monat
Why does Ian look like my dad
GoshTasha
GoshTasha Vor Monat
LMAO!!!!!!! Also, I forgot how hot shay mitchell is
J A
J A Vor Monat
Is A making them do this 😲🤔😂
Flick Videos
Flick Videos Vor Monat
You guys are hilarious, I love you guys!! You are so funny Ian with the eye thing. haha
Juno Gonzalez
Juno Gonzalez Vor Monat
Ian 😍
princess
princess Vor Monat
Ian is so attractive omggg but as a ramen addict this video made me really happy
Melissa Ledman
Melissa Ledman Vor Monat
This was so great to watch!! Shay, you deserved to have your picture on the wall because girl, I couldn't do that!
One Piece is lifeu
jesse is cute and funny just saying
Sra Yoongi
Sra Yoongi Vor Monat
1:28 aquela leve morte né
Shreya Singh
Shreya Singh Vor Monat
Call him again 💝💓😘😘
Ilse Valadez
Ilse Valadez Vor Monat
I love Orochon!!
Rain Daisy
Rain Daisy Vor Monat
hahaha Ian was hilarious in this!!
Ahmed Family
Ahmed Family Vor Monat
Is it just me or did Ian has the pll music intro as his ringtone😂😂
Larissa Weasley
Larissa Weasley Vor Monat
Shian is reunited ♥
Jamila Abdoul Hamid
That Looks soooo good !
I S A B E L L A
I S A B E L L A Vor Monat
His ringtone Oh my god I’m cryinnnng
Kishauna Brown
Kishauna Brown Vor Monat
Hey armyyyy
Belinda Madrid
Belinda Madrid Vor Monat
Ian is my spirit animal. I can watch him all day!!!! Videos with him are the best. So funny
hoang vy
hoang vy Vor Monat
I literally know every words of that theme song hahahah lol
Işıl Karakuş
Işıl Karakuş Vor Monat
Ezra!!!!!😅
mase christian
mase christian Vor Monat
"ochoron" nooo, "orochon"😆
Miy'Ka El Lovai
Miy'Ka El Lovai Vor Monat
you go to the bathroom you tap out
Miy'Ka El Lovai
Miy'Ka El Lovai Vor Monat
ian loves his beer i see
Anusha Muralidhar
Poor Ian 😂
Shan K
Shan K Vor Monat
I want her to do an occasional series doing fun things with different cast member(s) from pll!!! Would be so cool 😭😭💔
Nutty Junno
Nutty Junno Vor Monat
👍😊😊😊😊
Tegs_ Rxoxo
Tegs_ Rxoxo Vor Monat
Maybe Lucy was calling him well I hope
TaZzie Xox
TaZzie Xox Vor Monat
The picture at the end😅😂😂 hope yhey didnt get it off
Abigail Jaboin
Abigail Jaboin Vor Monat
You should do a video with Madeleine Petsch
Elani Spencer
Elani Spencer Vor Monat
Did anyone notice Ian’s ring tone is the ppl theme song? lol. 😂😍 #pplfan
Lauren Schnarr
Lauren Schnarr Vor Monat
My favs 😭
Olivia M
Olivia M Vor Monat
“I’m gonna die” 😂😂
Anastasia Di
Anastasia Di Vor Monat
Я бы это быстро съела!
syaza fkryh
syaza fkryh Vor Monat
I think im gonna change my ringtone now😂😂
curlyy assyrian
curlyy assyrian Vor Monat
“iM aBoUt To BlEaD FrOm My EyEs”
Ceeelk
Ceeelk Vor Monat
Aw how I love Ian he’s so funny and I’m happy their friendship hasn’t faded
Maddeline Dominguez
I THINK IAN IS THE BIGGEST PLL FAN 😂
SUBSCRIBER 2
SUBSCRIBER 2 Vor Monat
Hey, don't let Aria know about it
belieber forever
Got a secret, can you keep it
Maryam Kawish
Maryam Kawish Vor Monat
because Satan's blood is in it LMAOOOO i love Ian's humor
J A
J A Vor Monat
Maryam Kawish u mean A’s blood is in it
Merita Rofael
Merita Rofael Vor Monat
NO I miss PLL i don't want to remember all the good times because then I'll cry
Gaming Kate 101
Gaming Kate 101 Vor Monat
0:54 ians freaking face!!! lol
bahar demiral
bahar demiral Vor Monat
Ashley benson video together
Dont look at my Bitmoji
Story time! The first time I watched PLL I realized I was addicted so I naturally googled everyone, and I came to this channel and am legit surprised that u r so consistent! And are sooo gorgeous
Dont look at my Bitmoji
1:28 HIS RINGTONE 😭😭
Nächstes Video